Technical Customer Support
Manpower
Brno, Czech Republic
před 7 dny
source : Práce - Brno

Úvod a popis pracovní náplně

  • This Job is for 1st Line Support to Customers
  • Description of the position :
  • Creation of trouble tickets for customers based on proactive monitoring
  • Executing consistent tasks via workflow tooling to triage new issues
  • Communications via telephone calls to / from Customers plus interactive chat sessions
  • Engagement of Specialist teams as directed by workflow tooling / procedures
  • Requirements :
  • Helpdesk Experience, 1+ Years experience in a Customer facing role
  • Excellent communication skills (Verbal, Written, Technical & Interpersonal)
  • English level equivalent to B2
  • Excellent telephone manner
  • Good problem-solving skills
  • Professionalism at all times
  • Good timekeeping, ability to work well under pressure, set priorities and make well-considered decisions
  • Proficiency in using basic MS Office tools
  • Drive enthusiasm, initiative, commitment and self motivation
  • Resourcefulness and flexibility
  • A desire to learn new skills
  • Ability to work well in a team
  • Interface effectively with all levels of management both internally and externally
  • Benefits :
  • Opportunity to work for an international, independent and rapidly growing private company in the heart of Europe
  • 1 extra week of holiday (5 weeks in total)
  • Meal vouchers
  • Cisco certificate after one year
  • Vzdělání : neuvedeno

    Pracovní poměr : Práce na plný úvazek

    Možný nástup : ihned

    ihned

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost