Expedient/ka s AJ
HR Direct s.r.o.
Nehvizdy, CZ
před 5 dny
source : Easy-prace.cz

Zpracování objednávek, zadávání dat na příjmu a výdeji do systému Administrace, předávání informací, příprava dokumentů, vytváření reportů, práce s různými systémy dodavatelů, zákazníků a transportních poskytovatelů Zpracování a archivace dokumentů Komunikace se zákazníky, dodavateli, dopravci, transportním oddělením a s celním agentem Podpora vedení logistických a skladových projektů Příprava podpůrných dokumentů pro skladové operace Řešení reklamací Evidence a správa přijatých fakturPožadujeme : Praxe na obdobné pozici Znalost práce ve skladu (základní procesy - naskladnění, vyskladnění.

  • Znalost MS Office (Excel) a Windows Komunikativní znalost českého a anglického jazyka Velmi dobré komunikační dovednosti Týmový duch (zastupitelnost v rámci týmu) Preciznost, organizační schopnosti Zodpovědnost a samostatnost Zájem se učit novým věcemNabízíme : Práci v příjemném kolektivu mezinárodní společnostiProfesní růstPodporu vzdělávání5 týdnů dovolené + sick daysCafeteriaStravenkyPříspěvek k životnímu nebo penzijní připojištěníVzdělání : SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru : Plný úvazek
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost