Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Notino, s.r.o.
Brno
před 4 dny
source : Hitprace

Požadavky : Znalost rumunštiny na úrovni rodilého mluvčího, praxe ze zákaznického servisu, velmi dobrá orientace v kosmetických produktech a parfémech, znalost angličtiny CO BUDETE DĚLAT?

pečovat o zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu " poskytovat informace o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky " poskytovat produktové poradenství " evidovat telefonické objednávky, průběžně je kontrolovat a sledovat jejích stav až po dodání " spolupracovat s produktovým oddělením a skladem CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

plynulá rumunština - na úrovni rodilého mluvčího (slovem i písmem, včetně výborné znalosti gramatiky) " profesionální vystupování " výborné komunikační dovednosti a prozákaznický přístup " znalost práce na počítači " chuť pracovat v týmu a zdokonalovat své znalosti " vysokou míru empatie a trpělivosti " velmi dobrá orientace v kosmetických produktech a parfémech " anglický jazyk na komunikativní úrovni " spolupráci na HPP ve stabilní a rychle rostoucí firmě " možnost růstu a postupu na jiné pozice v rámci firmy (marketing, produktové a ekonomické oddělení) " mladý a přátelský kolektiv " pravidelná zpětná vazba " vzdělávací plán, jazykové kurzy, aj.

plně hrazené stravenky, zaměstnanecké slevy a další výhody Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost