Místo výkonu práce : Podhradská 2239 / 3, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) - poté možné převedení na dobu neurčitou.
Směnnost : turnusové služby (dvousměnný provoz). Náplň práce : komunikace s dodavateli, zákazníky a vlastním servisem, znalost problematiky, příjem a výdej zboží na sklad (vč.
evidence), administrativa skladu. Požadujeme : podmínkou (zkušenost na obdobné pozici, znalost práce na PC, znalost ČJ, řidičský průkaz sk.
B), znalost NJ výhodou. Nabízíme : stravenky á 110,- Kč, příspěvek na dopravu, 13. plat, zvýhodněné ceny ND a PHM, příspěvek na důchodové připojištění.
Kontakt pro zájemce : telefonicky (volat Po-Pá 8 : 00-16 : 00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (9 : 00-12 : 00 h).
Nahlásit tuto nabídku
Žádost