Customer Support Associate
Ariba Czech s.r.o.
Praha-Smíchov, CZ
před 3 dny
source : Easy-prace.cz

Místo výkonu práce : Radlická č.p. 3201 / 14 Kontakt : Lenárth Matěj, e-mail : použijte odpovědní formulář Pracovník zákaznického servisu Požadavky : o Technická orientace o Znalost softwarových aplikací a produktů Ariba o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu) o Dobré interpersonální dovednosti o Schopnost rychle řešit problémy o Znalost práce v multikulturním prostředí o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu Jazyky o Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou Zaměstnanecké výhody : stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-

ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost