Referent Individuální péče o zákazníky – agenturní pracovník
e.on
České Budějovice, CZ
před 5 dny

tická skupina E.ON v České republice patří do skupiny E.ON SE, která je největším soukromým poskytovatelem energetických služeb v Evropě a zásobuje elektřinou a plynem asi 15 milionů zákazníků.

Česká energetická skupina E.ON zásobuje prostřednictvím své více jak 65.000 km dlouhé distribuční sítě elektřinou 1,2 milionu zákazníků, zejména v jižních Čechách a na jižní Moravě.

Její tržní podíl v tomto sektoru činí asi 20 %. V oblasti plynu disponuje více jak 4.000 km dlouhou sítí a její podíl na trhu s plynem v České republice činí cca 9 %.

Referent Individuální péče o zákazníky agenturní pracovník

Chceme ještě více našim zákazníkům poskytovat jedinečná řešení, a proto rozšiřujeme náš tým Individuální péče o zákazníky , kam hledáme jednu šikovnou kolegyni či kolegu.

Co bude Vaším úkolem?

  • Vaší prací je komunikace s našimi stávajícími zákazníky ze segmentu domácnost , kteří nás již dobře znají.
  • Společně s nimi řešíme individuální požadavky od kalkulací cen energií přes solárních panely až po virtuální baterie.
  • Důležitá je důkladná příprava před samotnou komunikací se zákazníkem, proto nedílnou součástí je i práce v informačním systému.
  • Komunikace je různorodá, proto jsme se zákazníky ve spojení e-mailem, telefonem i prostřednictvím dopisů.
  • Co je důležité vědět?

    Nejsme callcentrum a pro ty, kdo očekávají jasné zadání komunikace se zákazníkem, tato práce bohužel není. Zákazník a čas, který mu věnujeme, je na prvním místě.

    Každý z týmu má svůj telefon se svým osobním číslem. Nevyužíváme náhlavní soupravy a nepracujeme v open space .

    Co od Vás očekáváme?

  • Vyžadujeme přímou orientace na zákazníka a jeho potřeby Dáváme přednost kvalitě před kvantitou.
  • Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a vynikající písemný i ústní projev.
  • Schopnosti dokázat nad prací přemýšlet a vždy najít řešení.
  • Zkušenosti s prací na počítači je samozřejmostí.
  • Výhodou jsou znalosti v SAP a s komunikací se zákazníky (i z jiných oborů a nejen po telefonu).
  • Rovněž očekáváme, že Vaše slovo v týmu bude slyšet hned od začátku a připojíte se s novými nápady, jak naší práci ještě zlepšit.
  • Co Vám za to nabízíme?

  • Nadstandardní bonusové ohodnocení za dobře odvedenou práci a zázemí stabilní společnosti.
  • Skvělý tým lidí, kteří Vám dokáží vždy pomoci a poradit.
  • Určitě se můžete těšit i na 5 týdnů dovolené, stravenky a společné firemní akce.
  • Samozřejmostí je jednosměnný provoz a 7,5 hodinová denní pracovní doba.
  • Podmínky pro zařazení zájemce do výběrového řízení :

    případě zájmu o tuto pozici zašlete Váš strukturovaný životopis a motivační dopis elektronicky nejpozději do 23.11.2018.

    Forma a termíny výběrového řízení :

    První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů.

    Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se konají formou ústních pohovorů.

    Místo výkonu práce : České Budějovice

    Termín nástupu :

    nejbližším možném termínu.

    Vybraný uchazeč bude zaměstnán prostřednictvím personální agentury na dobu určitou.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost