Vedoucí zákaznického servisu
Alza.cz a.s.
Horní Počernice
před 7 dny

Tvoříme dva týmy, které spadají pod reklamační oddělení. Komunikujeme převážně se servisními středisky, s přepravci a také s našimi zákazníky ohledně reklamovaného zboží.

Hledáme k nám nového Vedoucího, který zastřeší celou administrativní podporu reklamací v Alze.

Co budete dělat?Zastupovat firmu v komunikaci s dodavateli a servisními partneryZodpovídat za plnění KPI svých dvou týmuKomunikovat napříč celou firmou, obzvláště s oddělením nákupuHledat nové cesty, jak optimalizovat procesy na oddělení, ale i u servisních partnerůReportovat nadřízenému manažeroviÚčast na poradách vedeníVedení týmu Koho hledáme?

Komunikativní osobnost se zkušenostmi na podobné poziciZkušenosti s vedením týmu jsou pro nás podmínkouZkušenosti s problematikou reklamací výhodouAngličtina na úrovni B2Praxe ze zákaznického servisu (call centrum, reklamace nebo služby) -

výhodou Nabízíme : Individuální přístup školení, která vám umožní být lepší a získat přesah v oborech, které vás zajímajíMožnost kariérně růstStravenkyRelax zónuBenefity zaměstnanecké slevy, jazykové kurzy, Multisport karta atd.

Výborná dostupnost MHD - zastávka Do Čertous

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost