Team Leader BSS - new project - Customer Service Operations
Siemens AG
Ostrava, Czech Republic
před 32 dny

rámci nového projektu, Customer service operations pro divizi Building Technologies, hledáme vhodné kandidáty.

Chcete se stát novým team leaderem řídící tým specialistů v Centru sdílených služeb společnosti Siemens? Budete pomáhat řešit komplexní úkoly, monitorovat výkonnost týmu a vyhledávat příležitosti k trvalému zlepšování.

Vašimi klíčovými úkoly budou :

  • vytvořit motivovaný tým na základě kultury otevřené komunikace
  • kontrolovat denní činnost
  • zadávat týmu jasné cíle
  • zajistit jasnou, výstižnou a důležitou komunikaci pro zadávání srozumitelných úkolů a požadovaných výstupů
  • řešit včas eskalace zákazníků a vyvarovat se přerušení či minimalizovat dopady na obchodní činnost
  • plánovat a rozdělovat pracovní úkoly tak, aby byly splněny obchodní zájmy a termíny
  • být týmu příkladem
  • zjišťovat a uspokojovat rozvojové potřeby týmu
  • naslouchat zpětné vazbě týmu a řešit jakékoliv podněty nebo konflikty
  • oceňovat vysokou výkonnost a odměňovat dosažené výsledky
  • vytvářet a analyzovat reporty pro management za účelem alokace práce a reportování trendů
  • navrhovat a organizovat team buildingové aktivity Co očekáváme :
  • velmi dobrou znalost němčiny, komunikativní úroveň angličtiny výhodou
  • zkušenost s vedením týmu
  • dobrou znalost PC nástrojů, zejména MS Excel
  • vynikající komunikační a vůdčí dovednosti
  • rozhodovací schopnosti
  • umět koordinovat práci pro sebe a ostatní
  • výborné schopnosti v péči o zákazníky
  • vynikající administrativní dovednosti, schopnost analyzovat data a vytvářet reporty Within the new project Customer service operations for division Building Technologies, we are looking exclusively for suitable candidates
  • Do you want to become a new team leader in the Siemens SSC?

    Position is responsible for managing a team of specialists, helps solve complex problems, monitors team performance and seeks opportunities for continuous improvement.

    What would be your key tasks :

  • create an stimulating team environment with an open communication culture
  • oversee day-to-day operation
  • set clear goals for the team members
  • provides clear, concise and relevant communication to ensure clarity of objectives and outputs required
  • resolves customer escalation in a timely manner to avoid disruption and minimise business impact
  • plans and distributes workload appropriately to ensure that business needs and deadlines are met
  • inspire team members
  • discover development needs and work to fulfill them
  • listen to team members’ feedback and resolve any issues or conflicts
  • recognize high performance and reward accomplishments
  • produces and analyses management reports to allocate work and report on trends
  • suggest and organize team building activities What we expect :
  • very good German and communicative English as advantage
  • proven work experience as a team leader or supervisor
  • good PC skills, especially MS Excel
  • excellent communication and leadership skills
  • decision-making skills
  • strong coordination skills to work activity for self and others
  • excellent proven customer service skills
  • excellent administrative skills and ability to analyze data and produce reports
  • Organisation : Global Services

    Job Type : Full-time

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost