Zákaznický servis AJ+polština - 100% home office, celá ČR
FreeCon s.r.o.
Praha
před 2 dny
source : Práce-brigády.cz
  • podpora obchodního týmu- zadávání objednávek do systému- řešení požadavků zákazníků - B2B- komunikace s dalšími odděleními v rámci firmy- příprava fakturačních dokumentů - žádný telesales- možnost práce z homeoffice 100%- stabilní společnosti- odpovídající mzdu a další benefi - zkušenost v zákaznickém servisu- plynulou polštinu a angličtinu- samostatnost a zodpovědnost- orientaci na zákazníky
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost