Real Time Analyst
Kiwi.com s.r.o.
Brno, CZ
před 5 dny
source : Easy-prace.cz

První kontakt e-mailemNáplň práce : distribuce úkolů pro agenty ve všech odděleních zákaznického servisu, která patří Kiwi.

comsledování současné situace příchozích kontaktů a pracovního objemu v Back Office a Front Office a reagovaní na změny v denním provozuvyplňovaní hodinového reportu, který ukazuje výsledky zákaznického servisutravel Emergency proces -

kontrola informací ohledně krizové situaci v letecké dopravě, které mohou mít dopad na naše zákazníky; připravení dat pro management a kontaktování zákazníků hromadným emailemkoordinování ostatních oddělení během krizových situací (výpadky internetu, nefungující systémy, krize v letecké dopravě -

uzavření letiště)první instance technické podpory pro agenty; převážně pro ACD systémynahlášení systémových závad externím poskytovatelům a kontrolování stavu řešení těchto závadreportování interních závad a problémů managementu a zodpovědným oddělenímVítané dovednosti : Excel -

čištění dat a pokročilá uživatelská úroveň zkušenost ze zákaznické podpory zkušenosti s Verint a PureCloudpokročilá znalost práce s počítačem analytické myšlení a organizační schopnostiSouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost