PPC konzultant
RobertNemec.com, s.r.o.
Praha, CZ
před 13 dny

Zpět na seznam pozic

Hledáme kolegy a kolegyně na pozici PPC konzultanta. Nabízíme i dva dny home office týdně, dlouhodobé vzdělávání a tým skvělých kolegů.

Zaujali jsme tě? Čti dále.

Google Ads, Sklik, Bing Ads a Facebook : toto jsou systémy, se kterými u nás budeš pracovat. Obrat, cena za konverzi, PNO a míra prokliku : to jsou metriky, které budeš nejčastěji sledovat a zlepšovat.

Našim klientům vedeme PPC reklamu tak, aby se jim co nejlépe vyplácela. Udělat analýzu klíčových slov a nastavit kampaně zvládne skoro každý.

To o ničem nesvědčí. Úspěšní jste, když spravujete PPC reklamu tak, aby dlouhodobě plnila klientovy cíle . Máš-li stejný pohled na věc, rádi tě potkáme na pohovoru a později i v našem týmu, ať už jsi seniorní konzultant s mnohaletými zkušenostmi nebo začátečník , který má zápal pro marketing a placenou reklamu obzvlášť.

Plný i částečný úvazek

Práci konzultanta PPC kampaní můžeš dělat jak na plný, tak na částečný úvazek. Jsi-li např. student, bude tvůj úvazek 30 až 80 %, podle toho, kolik času potřebuješ na studium.

Na druhou stranu, trénink zabere méně času za rok a roztáhne se do několika let.

O nás

Jsme nejstarší digitální agentura na českém trhu fungujeme od roku 2001. S PPC jsme začali pomáhat klientům v roce 2002.

Dva roky před tím, než vznikl Facebook.

Díky našemu know-how jsme získali portfolio klientů jako je T-Mobile, SaxoBank, AAA AUTO, Parfums.cz, MasterCard, Kaufland, Student Agency, iDNES.

cz, Vykupto.cz, Centrum.cz, Orange, NOKIA, Mountfield, CZC.cz, DATART a desítky dalších.

České republice se řadíme mezi špičku digitálních agentur. Oproti větším konkurentům má ale náš asi dvacetičlenný tým výhodu flexibility a přátelské atmosféry.

Naše strategie je jednoduchá : zaměstnáváme ty nejlepší . Abychom je mohli zaměstnávat, musíme jim nabídnout takové podmínky, aby u nás chtěli pracovat více, než kdekoli jinde a nikdy nechtěli odejít.

Co ti nabízíme

Počítáme s tím, že jsi nebo se chceš stát výjimečně dobrým PPC konzultantem . Možná ale ještě nemáš všechny potřebné zkušenosti nebo bys chtěl / a zkusit i jiné kanály digitálního marketingu.

Proto pro tebe máme připravený roční trénink. V průběhu 300 hodin se naučíš vše potřebné o PPC. Budeš-li mít zájem zkusit i další kanály, podstoupíš trénink i v nich.

průběhu tréninku budeš dostávat plat.

Trénink se skládá z interních školení, veřejných školení (PPC školení), interních seminářů a workshopů, přednášek, one-to-

one setkání, materiálů ke studiu (knihy, články a online zdroje) a účast na konferencích.

Máme checklisty, literaturu, přístup k databázím. Připrav se, že budeš spravovat rozsáhlé české i zahraniční PPC účty s velkými rozpočty a hodně se při tom naučíš.

Zajímají tě další benefity?

  • Lidé u nás nejvíce oceňují neuvěřitelně (ano, pro lidi z vnějšku často neuvěřitelně) přátelské pracovní prostředí .
  • Budeš pracovat ve stabilním týmu skvělých kolegů, kteří se stanou tvými přáteli.
  • Budeš mít možnost pracovat pro zajímavé české i mezinárodní klienty . Takže opraš angličtinu : -)
  • Budeš pracovat jenom pro omezený počet klientů (zhruba pět až šest), abys měl / a čas a mentální kapacitu se jim do hloubky věnovat.
  • Vládne u nás volná pracovní doba . Je jedno, jestli přijdeš v sedm nebo v deset. Co je důležité, je špičková kvalita odvedené práce v daném termínu.
  • Do určité míry můžeš mít homeoffice tj. v průběhu vybraného dne se u nás fakt nemusíš ukázat.
  • Dostaneš počítač (Mac nebo Lenovo ThinkPad), telefon (iPhone nebo Android) , ovoce a občerstvení zdarma v našich kancelářích.
  • Nebudeme tě nutit přecházet z PC na Mac nebo naopak. Případně můžeš pracovat na svém vlastním počítači.

  • Svoje soukromé telefonní číslo si můžeš převést pod firemní účet ( budeme jej platit), a to včetně 1,5 GB internetu každý měsíc.
  • Máš účast zdarma na vybraných konferencích (občas i v zahraničí), firemních akcích (skoro každý měsíc pořádáme nějakou) a jarních výjezdech do přírody.
  • Dáme ti přístup k neuvěřitelnému množství placeného obsahu, jako je Harvard Business Review, New York Times, videa z Distilled a konferencí apod.
  • Pokud budeš chtít, dostaneš Multisport kartu na volný vstup do více než 2 000 sportovních a relaxačních zařízení v Česku a na Slovensku.
  • Budeš se účastnit pravidelného PPC meetingu jednou za měsíc, kde spolu konzultujeme současné klienty, procházíme novinky v PPC za poslední měsíc, vzájemně se učíme a inspirujeme.
  • I jako PPC konzultant můžeš jít na SEO workshop nebo školení sociálních sítí.
  • Našim kolegyním zajišťujeme zkrácené úvazky po dobu rodičovské dovolené .
  • Chceme, abys profesně rostl / a, posouval / a se na vyšší pozice a byl / a pro nás stále větším přínosem. Samozřejmě ti postupně poroste mzda.
  • Podívej se na 20 důvodů, proč pracovat v RobertNemec.com.

    Nebudeme po tobě chtít přesčasy. Stane se, že na nás najednou spadne opravdu hodně úkolů a je potřeba se s tím poprat. Ale obecně lze říci, že když pracujeme v noci nebo o víkendech, je to proto, že :

  • jsme lamy, notebook jsme otevřeli až v jednu odpoledne a musíme to dohnat,
  • fakt máme chuť v neděli večer pracovat.
  • Několik ryze praktických řádků

    Úvazek : Plný nebo zkrácený. Potřebuješ-li si dodělat školu nebo máš-li jiné závazky, nabízíme ti zkrácený úvazek.

    Nástup : Kdykoli se domluvíme. Pokud si vzájemně padneme do oka, můžeš nastoupit třeba už zítra : )

    Místo výkonu : Praha nebo Brno dle vlastních preferencí. V případě výkonu v Brně je potřeba počítat s občasnými cestami za klienty (většinou do Prahy).

    případě výkonu v Praze je třeba počítat s ještě častějšími cestami za klíčovým týmem v Brně.

    Náplň práce

    Vše záleží na tobě a tvých dovednostech. V našem týmu rádi uvítáme ostříleného pépécéčkáře , který má za sebou nesčetně kampaní, auditů, strategií a mnoho hodit strávených v Google Ads nebo Skliku.

    Stejně tak si své místo najde i juniorní konzultant , kterému se teprve celý svět placené reklamy otevírá. Podívej se, co by v obou případech byla náplň tvé práce.

    Juniorská pozice neznamená, že tě budeme držet zkrátka. Naopak našim cílem je, abys ses co nejrychleji dostal / a k samostatné tvořivé práci a neustále zlepšoval / a své know-how .

    Na začátku nad tebou bude držet ochrannou ruku vedoucí PPC oddělení. Později dostaneš větší volnost, zodpovědnost i peníze a z juniora se staneš řádným konzultantem .

    Většinou přebíráme PPC kampaně po jiných agenturách. Zkus si jich pár vybavit. Máš? A teď si uvědom, že tvoje práce bude muset být lepší než v těchto agenturách.

    Seniorní PPC konzultant má u nás dostatek prostoru pro vymýšlení a realizaci strategií , navrhování kampaní, testování a zavádění novinek, budeš mít příležitost přicházet se stále novými nápady a poskytneme ti i čas, během kterého se budeš moci rozvíjet i v dalších kanálech, které tě zajímají .

    Díky tomu budeš moci se svými kolegy vytvářet komplexní a vyladěné kampaně.

    Vždy budeš mít k ruce interního analytika, který zajistí implementaci remarketingových a konverzních kódů a také šikovného grafika, který ti vytvoří bannery přesně podle tvých představ.

    Co konkrétně budeš dělat?

    Mnoho lidí si pod pojmem PPC reklama představí pouze inzeráty na Seznamu nebo Googlu. Ve skutečnosti je to však veškerá reklama, při níž se platí za klik .

    Ač se u nás skutečně budete věnovat staré známé reklamě ve vyhledávání na Seznamu a Googlu, budeme po tobě chtít také display reklamu, remarketing, shopping kampaně a další výdobytky spadající pod pojem PPC.

    Neumíš-li to, naučíme tě to. Budeš-li se chtít specializovat na určitou oblast PPC reklamy (třeba jen search nebo jen display), podpoříme tě v tom.

    Na základě tvých zkušeností se bude odlišovat náplň tvé práce. Například jako junior u nás projdeš třemi fázemi :

  • Budeš dostávat zcela jasné zadání práce (např. ke všem kampaním cíleným na Evropskou unii přidej label EU ). Výsledky budeš reportovat vedoucímu PPC týmu.
  • Ten se také bude starat o tvoje vzdělávání a následně profesní růst.

  • Budeš se podílet na průběžné správě a optimalizaci PPC kampaní. Toto je činnost, při které se láme chleba právě tady je vidět, zda a jak dokážeme klientovi pomoci.
  • Dostaneš na starost například jednu kampaň v účtu a povedeš ji k lepším výsledkům. Začneš komunikovat přímo s klienty.

  • Dáme ti celé PPC účty a budeš s nimi dělat vše, co uznáš za vhodné. Zadání už nebude znít doplň, prosím, do 15. 6. k reklamním sestavám callout extensions a dej mi vědět , ale spíše klient se nachází v této situaci, Google Ads má v tom a tom stavu, má tyto problémy a cíle pojď na společnou schůzku a potom dělej, co je třeba .
  • Jak rychle tyto fáze proběhnou, záleží na tobě. Pokud uvidíme, že konkrétní úkoly zvládáš levou zadní, rádi se s tebou budeme bavit na vyšší úrovni hned první měsíc.

    každém případě tě budeme vždy podporovat a nikdy tě nenecháme ve vzduchoprázdnu. I ve třetí fázi budeme společně mluvit o tom, co a jak nastavit, jaký přístup zvolit a jak řešit případné problémy.

    Ve třetí fázi se zároveň pobavíme o tom, jak se tvůj příběh v RobertNemec.com bude vyvíjet dále .

    Jako senior konzultant budeš mít vše plně pod kontrolou . K ruce budeš mít šikovné stážisty, kteří udělají, co ti na očích uvidí.

    Za tebou bude vždy stát tým skvělých kolegů, který ti pomůže tvé plány dotáhnout zdárně do cíle. Budeš mít dostatek prostoru realizovat své nápady a testovat novinky, přemýšlet na byznysové úrovni a sledovat, jak se tvým klientům daří.

    Co od tebe především požadujeme?

  • Prokazatelné zkušenosti s Google Ads nebo Sklikem podložené aspoň mini-případovou studií. Ta by měla obsahovat informace o tom, co a jak jsi v jedné či více situacích dokázal / a či naopak nedokázal / a. : )
  • Prokazatelnou vášeň pro PPC a marketing obecně.
  • Schopnost se velmi rychle učit.
  • Hledáme osobnosti, které jsou férové, otevřené a upřímné. K sobě, k nám, ke klientům. Pokud tyto osobní vlastnosti nemáš, nebudeme si rozumět.

    Za ty roky, co naše agentura funguje, se v ní sešla parta hodně fajn lidí a nějaký yuppie by měl problém k nám zapadnout.

    Co od tebe chceme dál :

  • jasno v tom, proč k nám jdeš a co si od toho slibuješ,
  • motivaci k neustálému vzdělávání,
  • chuť vzít věc za svou a vyřešit ji; zavolat, napsat, sejít se (can-do attitude),
  • zkušenosti se SEO jsou drobnou výhodou,
  • zkušenosti s reklamou v jiných PPC systémech než Google Ads či Sklik nejsou nutné, ale rádi si poslechneme, jak ses k jiným systémům dostal / a : )
  • výkonnostní přístup k PPC, tj. vnitřní srozumění s tím, že výsledky tvé práce budou klientům naprosto jasně reportovány,
  • nutná je schopnost hovořit a psát plynule česky či slovensky (úroveň C2) a anglicky .
  • Jak se přihlásit a co bude dál

    Chceš vědět více o tom, jak se u nás pracuje? Podívejte se na 20 důvodů, proč je práce u nás skvělá. Zajímá-li tě něco osobnějšího, přečti si, proč miluje svoji práci v agentuře jeden z našich kolegů.

    Pokud jsme tě zaujali, zaujmi také ty nás. A to myslíme vážně . Zkus se vžít do člověka, co dostane tvoje materiály. Jestli chceš nějak dokázat svou kreativitu, tady máš prostor.

    Přesvědčit nás je tvůj první úkol.

    Svoje materiály nahraj pomocí následujícího formuláře. Je tam podrobně popsáno, co je potřeba poslat.

    Přihlásit se na PPC konzultanta

    Těšíme se na tvoji zprávu!

    P.S. odpovídáme většinou do týdne. Pokud to bude trvat déle, neboj se zvednout telefon a zeptat se).

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost