Managed Services – Service Desk Coordinator
NTT Czech Republic s.r.o.
Praha
před 2 dny
source : Hitprace

MVP : Milevská č.p. 2095 / 5, Krč, 140 00 Praha 4Kontakt : Frantová Veronika, e-mail : veronika.frantova dimensiondata.comKoordinátor IT Service Desk je základní pozicí v IT Service Desk Management.

Jejich primárním cílem je spravovat a sledovat požadavky interních klientů na konkrétní chyby v Dimension Data. Zabývají se méně složitými poruchami.

Požadavky : Zkušenost z prostředí service desku, aktivní znalost Angličtiny.The IT Service Desk Coordinator is an entry-level position in the IT Service Desk Management.

Their primary objective is to manage and monitor the requests of internal clients for specific faults in Dimension Data.

They deal with less complex faults. Experience from service desk environment, active level of English.Zaměstnanecké výhody : Vzdělávání v rozsahu dle dohody s přímým nadřízeným5 týdnů dovolené3 tzv.

Sick Days ročněNáhrada mzdy za dobu dočasné pracovní neschopnosti nad zákonem stanovenou výši náhrady mzdy do výše fixní základní mzdy po dobu dočasné pracovní neschopnosti až 21 dnů ročněNotebook a mobilní telefon včetně datového tarifu dle firemních standardůPříspěvek na penzijní připojištění ve výši 1.

000 Kč měsíčně (po zkušební době)Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)Poukázky na stravování (Ticket Pro) v hodnotě 85 Kč s 55% dotací firmouObčerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost