Zákaznický servis/ Zákaznická kvalita Teplice
ManpowerGroup s.r.o.
Jihomoravský kraj, Adamov
před 3 dny
source : Inwork.cz

Informace

  • Řešení reklamací, telefonické meetingy, vytváření výstupů z reklamací, návrhy řešení
  • Evidence reklamací a zmetků, provádění interních a externích auditů
  • Co od vás očekáváme

  • SOU nebo SŠ technického směru
  • znalost čtení technické dokumentace PODMÍNKOU!
  • prokazatelná praxe z oddělení kvality (reklamace) PODMÍNKOU!
  • ochota pracovat ve 2 směnném provozu
  • znalost AJ výhodou
  • Co vám nabízíme

  • příspěvek an stravování
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost