Technická zákaznická podpora - level 1
NSC Global s.r.o.
Brno, CZ
před 4 dny

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Uchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2 Výhodou : certifikát CISCO CCNA -

případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku zkušenosti s Frame Relay, Ethernet (MAN), ATM, IMA, ISDN výhodou základní znalosti o Windows, Unix, a ticketovacím systému, jako například Remedy zkušenosti se zákaznickým servisem Zaměstnanecké výhody : dovolená navíc, stravenky Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost