MÍSTO VÝKONU PRÁCE : PrahaPRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr. : Mariia.yatskovska conduent.com. Kontaktní osoba : Yatskovska Mariia, (tel.
420 770131898)NÁPLŇ PRÁCE : jako specialista zákaznické / technické podpory budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy, týkajícími se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení.
Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra.Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru.
Jako člen týmu zákaznické / technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
POŽADUJEME : znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se.
moderní pracoviště v Praze v blízkosti stanice metra B.PRACOVNÍ HODINY : 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6 : 00 - 22 : 00 hod od pondělí do neděle).
POZNÁMKA KE MZDĚ : během 3 - týdenního školení : 16 200,- Kč / měs.. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca dalších 10 týdnů) : 20 500,- Kč / měs.
Po roce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výsledků práce.ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY : Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy