Innovation Operations Coordinator
Deloitte AU
Praha
před 4 dny

Baví tě organizovat eventy, ale administrativa ti také není cizí? Rád / a komunikuješ s lidmi z celého světa a chtěl / a bys pomáhat s náborem a zaučováním nováčků?

Potom možná hledáme právě tebe! Do našeho inovačního týmu totiž sháníme novou kolegyni či kolegu na pozici Innovation Operations Coordinator.

Náš tým je unikátní jednotkou nejen v rámci Deloitte, ale i na poli inovací netradiční je náš styl práce, projekty, cíle, kultura i složení týmu (věkový průměr tíhne k dvacítce).

loňském roce jsme se rovněž stali hlavním inovačním týmem pro celý CE region, který u nás v Deloitte čítá 19 zemí! v rámci CE regionu pak máme na starosti sběr inovačních nápadů a ty nejlepší z nich pak připravujeme na pitch před interní investiční komisí.

A jaké je naše poslání? Být těmi, kteří budoucnost aktivně tvoří a ukazují směr. Zaměřujeme se na generaci z a zapojili jsme se do množství projektů podporujících komunity, třeba ženy v businessu, seniory či děti.

Co u nás budeš dělat :

Pozice je zčásti administrativní, ale zahrnuje i řadu organizačních úkonů :

  • Podpora investičního týmu pro nejlepší inovační nápady z regionu
  • organizace schůzek a příprava podkladů

  • Operativa inovačního týmu
  • organizace a vyúčtování služebních cest, organizace kalendáře a plánování schůzek, sledování týmové docházky, práce s fakturami

  • Zajišťování inovačního náborového procesu od A do Z
  • pre-screening životopisů, vedení pohovorů se stážisty, následná komunikace, zaškolování nových stážistů či organizace neformálních setkání současných a bývalých stážistů

  • Organizace inovačních akcí
  • výpomoc s organizací našich eventů (např. akce pro děti KidsXO či MeetUpy pro vysokoškoláky zajišťování občerstvení a rezervace prostor, participace na akci samotné, komunikace s organizátory a účastníky, příprava pozvánky atp.)

    Jak si tě představujeme :

  • Rád komunikuješ s lidmi
  • Jsi precizní a máš dobré organizační schopnosti
  • Máš předchozí zkušenosti s drobnou administrativou nebo organizací eventů
  • Umíš dobře anglicky i česky
  • Co můžeš získat na oplátku :

  • Zajímavou a různorodou práci, kde můžeš získat vynikající příležitost pro osobní a profesní rozvoj
  • Balíček benefitů (Cafeterie, 2x ročně možnost využití sick days, 5 týdnů dovolené, stravenky, mobilní telefon, cestovní pojištění, teambuildingy jako je např.
  • Beerfest či společné lyžování další zajímavé akce v průběhu roku)

  • Možnost pracovat v příjemném a přátelském pracovním prostředí, kde si všichni tykáme
  • Práci v nové moderní budově, kde nechybí krásná a prostorná terasa s výhledem na Pražský hrad
  • Angličtina
  • 25 dní dovolené
  • Cafeteria
  • Cestovní pojištění
  • Čistírna
  • Firemní knihovna
  • Home office
  • Mobilní telefon
  • Multisport karta
  • Notebook
  • Občerstvení
  • Školení
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost