CUSTOMER SERVICE
AC Jobs
Ústecký kraj
před 4 dny

Jsi člověk komunikativní a umíš se rychle rozhodovat? Věříš, že spokojený zákazník je půlka úspěchu v podnikání? Domluvíš se anglicky bez problému? Jestli ano, čti dál.

Pracovní náplň

  • Budeš spravovat portfolio zákazníků, denně s nimi komunikovat a pečovat o jejich potřeby.
  • Budeš řešit reklamace a odstávky jak s technickým oddělením, tak i se zákazníky.
  • Budeš se podílet na přípravě prodejní strategie a pak ji prezentovat dál.
  • Co požadujeme?

  • Nepotřebujeme toho mnoho, ale záleží nám na tom, abys mluvil / a plynně anglicky.
  • Abyses orientoval / a v Excelu na středně pokročilé úrovni.
  • Není pro nás důležité vzdělání (bereme SŠ, VOŠ, VŠ, ideálně elektro), ale důraz klademe na praxi a na schopnost komunikovat.
  • Co nabízíme?

  • Práci v mladém kolektivu, atmosféru rodinné, ale úspěšné zahraniční firmy.
  • Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office, práci otevřenou mladým matkám.
  • Stravenky a 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc).
  • Notebook a telefon k tomu.
  • A pracovat budeš v Chomutově.
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost