Pracovní náplň : Zodpovědnost, resp. spoluzodpovědnost za administraci IT ve firmě (za podpory externích dodavatelů IT služeb a zařízení, případně interních kolegů), primárně : - administrace serverů a ostatního centrálního IT- administrace HW (PC, tiskárny apod.
administrace SW na koncových stanicích (Windows, MS Office apod.) - administrace LAN vč. VPN a internetové konektivity- denní podpora uživatelů- 1st level podpora SAP uživatelů vč.
základní administrace SAP- administrace firemních SW licencí- administrace dodavatelů / dodávek IT služeb a zařízení- spolupráce na strategickém rozvoji ITPožadujeme : - min.
ukončené SŠ vzdělání (IT specializace výhodou)- praxe na pozici administrátora + podpory uživatelů větší firmy výhodou- znalost správy Windows Server 2012, active directory, MS Exchange 2013, MS SQL Server, MS Windows 7 / 8 / 10, MS Office výhodou- znalost principů virtualizace, zálohování a zabezpečení výhodou- výhodou znalost SAP, vmware, veeam, PRTG, Kerio Connect+Control, Linux - Ubuntu, ESET (ERA), PBX Alcatel, TeamViewer, MS WSUS, Mikrotik výhodou- znalost anglického jazyka - proaktivní přístup ve svěřených oblastech - schopnost rychlé adaptace na nové podmínky - příjemné vystupování a jednání s lidmi - zákaznický přístup - řidičský průkaz sk.
B s praxíNabízené výhody : stravenky, penzijní připojištění, mobilní telefon Hlásit se e-mailem nebo telefonicky Po-Pá od 8.00 do 11.30 hod.