našem centru sdílených služeb společnosti Siemens, s.r.o. hledáme pečlivé, pohotové a spolehlivé studenty, rodiče na MD / RD na administrativní výpomoc v oblasti nákupu.
Budete se věnovat především : *telefonický kontakt s německy a anglicky mluvícími dodavateli (aktivní volání) *tracking telefonních hovorů, reporting v Excelu *ad-hoc úkoly administrativního typu Co byste měl / a mít :
SŠ / VŠ vzdělání
znalost MS Office (Excel, Outlook)
výborné komunikační schopnosti
výbornou znalost německého jazyka (angličtina výhodou)
aktivní přístup, orientaci na výsledek, samostatnost, spolehlivost
schopnost rychlého zaučení
být týmový hráč Co Vám můžeme nabídnout?
zajímavou práci v přátelském kolektivu
možnost dlouhodobé spolupráce formou DPP / DPČ (20 hodin týdně)
využití cizích jazyků v denní praxi
příspěvek na stravování v podobě stravenek
práci v moderním pracovním prostředí a přátelském kolektivu Plně Vás zaškolíme, poskytneme Vám maximální podporu a budeme Vás směřovat k rozvoji Vašich pracovních zkušeností.