Konzultant zákaznické podpory
Hilti
Praha
před 2 dny

Konzultant zákaznické podpory

O jakou pozici jde?

Hledáme konzultanta zákaznické podpory, který se připojí do našeho týmu vyřizujícího příchozí hovory zákazníků. Nejedná se však o běžný tým zákaznického servisu.

U nás oceníte kolektiv profesionálů s různým vzděláním a zkušenostmi, kteří usilují o vysokou efektivitu, výjimečné služby a jsou uznávanými partnery pro naše zákazníky.

Konzutant zákaznické podpory (jako jednoho z našich prodejních kanálů) provádí poradenskou činnost prostřednictvím telefonického nebo e-

mailového kontaktu se zákazníkem a našim obchodním poradcem.

O společnosti Hilti.

Pokud jste v oboru stavebnictví noví, tak je možné, že jste o nás ještě neslyšeli. Poskytujeme nejmodernější nářadí, inovativní technologie, software a vynikající služby pro profesionály ve stavebnictví.

Jsme hrdí na jméno značky budované více než 75 let, s přibližně 27 000 zaměstnanci ve více než 120 zemích. V Hilti oceníte jedinečnou firemní kulturu založenou na uznání hodnot každého člena týmu, možnosti růstu a vzájemné podpory.

Jsme si jistí, že Hilti je skvělým místem pro uplatnění vašich zkušeností a rozvoj vašich schopností ve Vaší dlouhodobé kariéře.

Jak vypadá práce na této pozici?

Jako konzultant zákaznické podpory budete představitelem prémiové značky a poskytovat profesionální péči zákazníkům po telefonu.

Naše produkty jsou prvotřídní a naši zákazníci očekávají a dokáží ocenit vynikající služby. Budou si Vás vážit jako partnera, který dokáže odborně poradit, vyřešit problém, ale také vnést do obchodního vztahu přátelskou a osobní rovinu.

Vašimi zákazníky budou zástupci velkých i malých stavebních firem zastávající různé pozice. Vaším úkolem bude s nimi udržovat naše silné dlouhodobé vztahy.

Budete využívat Vašich znalostí o produktech, softwaru a službách při hledání nejefektivnějšího řešení potřeb zákazníků.

Profesionální jednání se zákazníky je klíčové pro úspěch naší společnosti.

Jakmile začnete pracovat v Hilti, uvidíte, proč u nás lidé zůstávají. Opravdu, 82 % zaměstnanců, kteří se k nám připojili před dvěma lety, jsou stále s námi.

Co nabízíme?

Poskytneme Vám intenzivní tréning v oblasti našich produktů i prodejních dovedností. Budete pracovat v přátelském a profesionálním kolektivu.

Ve Vašem profesionálním rozvoji Vás bude podporovat zkušený vedoucí zákaznického centra.

Výhody, které Vás čekají :

  • Výjimečná firemní kultura a mnoho příležitostí k osobnímu rozvoji
  • 100 % platu v období nemoci / práceneschopnosti po dobu prvních 14 dní
  • Příspěvek na penzijní připojištění a příspěvky při různých životních událostech
  • 25 dní dovolené, sick days a další
  • Proč byste se měl / a přihlásit?

    Máme skvělý tým lidí s různorodými zkušenostmi. Vážíme si zkušených profesionálů, a díky propracovanému systému školení a intenzivní týmové spolupráci umíme zkušenosti sdílet a rychle začlenit do týmu i nováčky bez předchozí praxe v oboru.

    Potřebujete :

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Výjimečné komunikační dovednosti a schopnosti vyjednávání
  • Čeština nebo Slovenština jako mateřský jazyk
  • Dobrá znalost počítačů (SAP výhodou)
  • Vysoké odhodlání pracovat ke spokojenosti zákazníka
  • Schopnost vytvářet loajální vztahy se zákazníky po telefonu
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost