Hlavní pokladní
H&M
Praha, Praha, CZ
před 3 dny
  • Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici nebo v administrativě
  • Silné analytické schopnosti a cit pro přesnost
  • Zájem o módu
  • Silné organizační a řídící schopnosti
  • Vynikající zákaznický servis a mezilidské komunikační schopnosti
  • Schopnosti a zkušenosti v oblasti školení lidí
  • Mít základní znalosti pracovního práva
  • Schopnost pracovat samostatně, ale také být součástí týmu
  • Znalost práce na počítači Jako administrativní pracovník budeš zodpovědný za :
  • zpracování denních pokladních zpráv
  • prevence ztrát (např.pokladní rozdíly )
  • školení zaměstnanců na pokladnách + PO,BOZP
  • evidence odpracovaných hodin zaměstnanců
  • zajištění chodu kanceláře
  • objednávky kancelářského materiálu Pokud chceš využít své silné stránky - přihlaš se ještě dnes! Podat žádost
  • Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost