Administrátor/ka zákaznického servisu s AJ
Avantorinc
Stříbrná Skalice
před 1 dnem

Job Summary

Hledáme posilu, která se nebojí napsat email anglicky a ráda by se stala součástí našeho týmu zákaznického servisu.

Klíčové úkoly

  • Zpracování objednávek a každodenní emailová komunikace se zákazníkem
  • Předání objednávek kolegům z dalších týmu
  • Sledování průběhu kompletace objednávky a poskytnutí informace zákazníkovi
  • Příprava interních reportů a reportů pro zákazníka
  • Váš Profil

  • Ukončené středoškoleské vzdělání
  • Dobrá znalost práce na počítači (MS Office)
  • Zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Anglický jazyk každodenní emailová komunikace
  • Práce je vhodná pro absolventy vše potřebné naučíme
  • Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost dalšího karierního růstu
  • Zajištění obědů na pracovišti
  • Zázemí nadnárodní společnosti
  • Jednosměnný provoz
  • We will use the personal information that you have submitted to us in order to consider your application for the relevant role.

    Your privacy is important to us. Please click here for our Privacy Policy which explains the purposes for which we will use your personal information and the ways in which we will handle and retain your information.

    It also explains the rights you have in relation to your information, and how to contact us with any queries or requests.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost