Konzultant zákaznické podpory
Hilti
Praha
před 7 dny

Konzultant zákaznické podpory

O jakou pozici jde?

Hilti ČR, jeden z nejlepších zaměstnavatelů, roste a rozšiřuje své řady.

současné době hledáme nového kolegu či kolegyni do týmu zákaznického servisu.

Je to skvělé místo, kde můžete získat relevantní zkušenosti v oboru a poznat Hilti svět. Také se budete moci rozvíjet v mnoha dalších oblastech a postupně objevovat firmu blíže.

kontaktu se zákazníkem a našim obchodním poradcem.

O společnosti Hilti.

Pokud jste v oboru stavebnictví noví, tak je možné, že jste o nás ještě neslyšeli. Poskytujeme nejmodernější nářadí, inovativní technologie, software a vynikající služby pro profesionály ve stavebnictví.

Jsme hrdí na jméno značky budované více než 75 let, s přibližně 27 000 zaměstnanci ve více než 120 zemích. V Hilti oceníte jedinečnou firemní kulturu založenou na uznání hodnot každého člena týmu, možnosti růstu a vzájemné podpory.

Jsme si jistí, že Hilti je skvělým místem pro uplatnění vašich zkušeností a rozvoj vašich schopností ve Vaší dlouhodobé kariéře.

Jak vypadá práce na této pozici?

  • Budete vyřizovat standardní telefonické a emailové požadavky zákazníků (na ty nestandardní se podívá speciální oddělení)
  • Pomůžete našim kolegům v terénu připravit objednávku ušitou přesně na míru
  • Všechny důležité informace budete mít po ruce v našem informačním systému
  • Stanete se pro naše zákazníky rovnocenným partnerem, ať už zavolá stavbyvedoucí s vrtačkou v ruce, nebo paní nákupčí z kanceláře
  • Jakmile začnete pracovat v Hilti, uvidíte, proč u nás lidé zůstávají. Opravdu, 82 % zaměstnanců, kteří se k nám připojili před dvěma lety, jsou stále s námi.

    Co nabízíme?

  • Jsme skvělý kolektiv, nezkazíme žádnou zábavu a vždycky se snažíme vyhovět požadavkům zákazníků
  • Možnost kariérního růstu nejsou prázdná slova většina našich manažerů začínala na pozicích s přímým kontaktem k zákazníkům, jako je například tato
  • Proplácíme prvních 14 dnů nemocenské v 100% výši
  • Přispíváme na penzijní připojištění
  • Sick days, multisportka, stravenky, všechno máme
  • Bavíme se otevřeně a klidně občas zajdeme na pivo
  • Proč byste se měl / a přihlásit?

  • Máme podrobná zaškolení s interními trenéry, nikdy vás nehodíme přímo do vody
  • Naučíme vás nejen to, CO prodáváme, ale také JAK to prodáváme a především PROČ to prodáváme
  • Vždycky vás podrží team leader a všechny činnosti vysvětlí pěkně popořadě
  • A kdyby toho bylo na začátku hodně, naše kolegyně "Šerpa" pomůže s jakýmkoli nákladem
  • Potřebujete :

  • Jste pečlivá / ý a můžeme se na vás spolehnout
  • Dobře vycházíte s lidmi a dokážete se vcítit do jejich aktuální situace
  • Rozumíte si s počítačem a zvládnete se zorientovat v základní databázi
  • No English? No problem.
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost