Helpdesk ICT – podpora uživatelů
Česká pošta
Štýřice,Brno, Česká republika
před 4 dny

Vaší pracovní náplní bude :

  • Telefonická a mailová podpora externích zákazníků, kteří používají elektronické služby České pošty (Certifikační autorita Postsignum, aplikace v Klientské zóně např. Podání Online, ISDS )
  • Telefonická a mailová podpora interních zaměstnanců pro HW a SW používaný v České poště
  • Příjem, technická specifikace a řízení životního cyklu řešených incidentů v oblasti ICT
  • Váš profil :

  • Úplné SŠ vzdělání - zaměření ICT nebo elektro výhodou
  • Znalost OS WINDOWS (nastavení, role, práva ), orientace v dalších OS
  • Znalost MS Office, nastavení internetových prohlížečů, mailových klientů
  • Orientace v problematice HW PC, sítí LAN, WAN, periferií
  • Výborné komunikační schopnosti (slovem i písmem)
  • Samostatnost a ochota dále se vzdělávat
  • Nabízíme Vám :

  • Moderně koncipované pracoviště HelpDesku ICT
  • Perspektivní a stabilní zaměstnání
  • Zaměstnanecké benefity zejm. příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, příspěvky na rekreace, na penzijní připojištění apod.
  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčito
  • Pracovní dobu ve dvou směnách :
  • Po Pá 08 : 00 16 : 00 hod.

    Po Pá 10 : 00 18 : 00 hod.

    Místo výkonu práce :

    Brno, Heršpická 875 / 62, 655 02

    Termín nástupu : 1.6. 2018 / dle domluvy

    Kontaktní osoba :

    Vaše otázky k nabízené pozici zodpoví Ing. Michal Hrtoň.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost