Office koordinátor s AJ
JOBSTART s.r.o.
Praha-Lysolaje, CZ
před 9 dny
source : Easy-prace.cz

Pro našeho významného klienta, nadnárodní společnost působící v oblasti zdravotnictví a farmacie, hledáme šikovného a zkušeného kandidáta na pozici : OFFICE KOORDINÁTOR s angličtinou a češtinou Vaší hlavní náplní práce bude kompletní péče o chod recepce (4 recepční) a kancelářských prostor společnosti, která má cca 550 zaměstnanců : -

Nastavení a hlídání procesů na recepci - Denní operativa recepce : telefony, návštěvy, meetingy, pošta, občerstvení, zařízení dopravy -

Administrativní úkoly včetně dokumentace, archivace, scanning, reporting - Zodpovědnost za access cards - Facility project management : stěhovaní, předělávání oddělení, zařízení pro nové zaměstnance, zařizování oprav atd.

  • Úzká spolupráce s HR a IT oddělení - Offcie project management / innovation - Zodpovědnost za tým recepčních Požadujeme : -
  • velmi dobrou angličtinu a češtinu (mluvenou i psanou formu) - zkušenost na obdobné pozici je nutnost - skvělé organizační a komunikační dovednosti -

    pro-aktivní přístup a can do přístup - dynamičnost, odpovědnost a spolehlivost Nabízíme : - práci ve stabilním prostředí nadnárodní společnosti -

    využití jazyků na denní bázi - samostatnou a odpovědnou práci - různorodé úkoly včetně vedení týmu 4 lidí - nástup možný ihned Vzdělání : SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské Typ pracovního poměru : Plný úvazek

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost