SPECIALISTA DOPRAVY - ANALYTIK
BC LOGISTICS s.r.o.
Otrokovice, Czech Republic
před 3 dny
source : Hitprace

Přijmeme posilu do týmu zaměstnanců BC Logistics, s.r.o. na divizi dopravy. Nový kolega nebo kolegyně bude zajišťovat správu a bezproblémový chod logistického a dopravního software (LORI) - stanete se tzv.

klíčovým uživatelem. Tato část Vaší práce bude spočívat v kontrole servisních hodin, řešení fakturace a požadavků dispečerského týmu souvisejících s LORI a jeho fungováním.

Uživatelskou podporu Vám poskytne dodavatel software. Dále se budete podílet na realizaci cílů divize dopravy dle normy ISO 9001 a 14001.

Zejména se bude jednat o hodnocení dopravců a hodnocení spokojenosti zákazníka. V budoucnu budete tyto cíle, jak přehodnocovat, tak nově nastavovat dle potřeb firmy a Vašich kolegů.

Jako podpora dispečerů budete monitorovat náklady, kontrolovat ceníky a vytvářet reporty související s efektivním chodem oddělení dispečinku (optimalizace nákladů, kontrola tankování, vyhodnocování spotřeby a kontrola tras).

Pozice zahrnuje i komunikaci s našimi obchodními partnery - GEFCO, Synthos Kralupy, Barum Continental, Trelleborg a další.

Požadujeme : " SŠ / VŠ vzdělání" AJ / NJ na úrovni B2" Praxe na obdobné pozici výhodou, ne podmínku" Znalost MS Office - dobrá znalost MS Excel" Aktivní přístup k řešení zadaných úkolů" Analytické myšlení, pečlivost, komunikativní schopnosti a ochotu odborně se rozvíjetPřijmeme posilu do týmu zaměstnanců BC Logistics, s.

r.o. na divizi dopravy. Nový kolega nebo kolegyně bude zajišťovat správu a bezproblémový chod logistického a dopravního software (LORI) - stanete se tzv.

klíčovým uživatelem. Tato část Vaší práce bude spočívat v kontrole servisních hodin, řešení fakturace a požadavků dispečerského týmu souvisejících s LORI a jeho fungováním.

Uživatelskou podporu Vám poskytne dodavatel software. Dále se budete podílet na realizaci cílů divize dopravy dle normy ISO 9001 a 14001.

Zejména se bude jednat o hodnocení dopravců a hodnocení spokojenosti zákazníka. V budoucnu budete tyto cíle, jak přehodnocovat, tak nově nastavovat dle potřeb firmy a Vašich kolegů.

Jako podpora dispečerů budete monitorovat náklady, kontrolovat ceníky a vytvářet reporty související s efektivním chodem oddělení dispečinku (optimalizace nákladů, kontrola tankování, vyhodnocování spotřeby a kontrola tras).

Pozice zahrnuje i komunikaci s našimi obchodními partnery - GEFCO, Synthos Kralupy, Barum Continental, Trelleborg a další.

Požadujeme : " SŠ / VŠ vzdělání" AJ / NJ na úrovni B2" Praxe na obdobné pozici výhodou, ne podmínku" Znalost MS Office - dobrá znalost MS Excel" Aktivní přístup k řešení zadaných úkolů" Analytické myšlení, pečlivost, komunikativní schopnosti a ochotu odborně se rozvíjetVýhody : " Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem" Zázemí stabilní české firmy" Stravenky v hodnotě 100,-" Příspěvek na penzijní spoření 1 000,- měsíčně" Kvartální odměny 3 000,-" Příspěvek na firemní akce nebo volnočasové aktivity (poukázky Flexipass)" Odměny při významných životních a pracovních výročích" Individuální fond odměn, u vybraných pozic 13.

a 14. plat " Dovolená a příplatky nad rámec ZP" Odborné vzdělávání a zvyšování kvalifikace hrazené zaměstnavatelem

Nahlásit tuto nabídku
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost