Specialista zákaznické kvality s němčinou
Manpower
Ostrava, Czech Republic
před 7 dny
source : Práce - Brno

Úvod a popis pracovní náplně

  • je kontaktní osobou pro zákazníka a garantem okamžitého řešení zákaznických reklamací
  • denně komunikuje se zákazníkem o drobných obtížích s cílem předejít závažným reklamacím
  • koordinuje analýzu neshodných výrobků reklamovaných zákazníkem, hledání kořenových příčin a nápravných opatření
  • Požadujeme

  • denní využití německého jazyka ústní i písemnou formou
  • orientace v technické dokumentaci
  • samostatnost při řešení problémů a přijetí zodpovědnosti, proklientský přístup, schopnost hledat řešení a spolupracovat v týmu
  • výhodou znalost nástrojů kvality (8D, PPAP, APQP, FMEA, Problem solving, Control Plan)
  • zkušenost v oblasti kontaktu se zákazníkem
  • zkušenost z firmy působící v automotive
  • Nabízíme

  • pracovní výzvu v dynamické nadnárodní automotive společnosti
  • příležitost rozšířit si obzory a dovednosti
  • denní využití znalosti německého jazyka
  • odborné i jazykové vzdělávání
  • přátelský a podporující tým
  • prémie, příspěvek na stravné a dopravu, dovolená navíc a další firemní benefity
  • Vzdělání : neuvedeno

    Pracovní poměr : Práce na plný úvazek

    Možný nástup : ihned

    ihned

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost