OPERÁTOR/-KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU - CALL CENTRUM
Alza.cz a.s.
Frýdek-Místek, Třinec
před 17 hodinami
source : Hitprace

Požadujeme - znalost práce na PC - znalosti běžného uživatele, komunikační schopnosti.Jedná se o vyřizování příchozích hovorů či psanou komunikaci, práce psychicky náročnější - komunikace se zákazníky, většinou se řeší zpožděné či nepovedené zakázky, reklamace.

Nechodit osobně na adresu pracoviště, životopis zaslat na e-mailovou adresu : zaneta.skalova alza.czPracoviště : Třinec

Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost