!Udfordrende! DANSK Mulighed i Prag
Manpower
Hlavní město Praha, Czech Republic
před 4 dny
source : Práce v Ostravě

Úvod a popis pracovní náplně

  • Your responsibilities as Service Desk Analyst would be : * handle incoming calls from employees working in pharmaceutical companies * handle incidents and requests like user login problems, functional and technical support to business units * solve the problem preferably within the first contact* provide support in various languages -
  • in this case, Danish & English are important

    Požadujeme

  • We just need you to be motivated and ready to start your IT career, to learn new things....and of course, to speak English and Danish on the at least B2 level.
  • Nabízíme

  • As Service Desk Analyst you would be a member of the company with the highest requirements for quality and security. You will get the possibility to work with international teams and motivated employees.
  • The list of benefits which will help to encourage you and your team is :
  • educational courses and training
  • 5 weeks of holiday
  • sick days
  • notebook and cell phone
  • meal vouchers
  • contribution to sport activities
  • contribution to the pension
  • possibility to attend foreign business trips
  • flexible working hours
  • language courses
  • fruit and refreshments on working place
  • corporate events and team buildings
  • possibility to work from home
  • Vzdělání : neuvedeno

    Pracovní poměr : Práce na plný úvazek

    Možný nástup : ihned

    ihned

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost