Vedoucí Call Center (Retail Center)
e.on
Brno, CZ
před 2 dny

Do oddělení Call Center hledáme motivovanou osobnost, která by se připojila k našemu týmu 500 zaměstnanců, z toho budete řídit asi 200 zaměstnanců.

Budete zodpovídat za inovativní rozvoj zákaznické obsluhy, za plánování a implementaci strategií a fungování našeho Call Center.

Zajistíte funkčnost a produktivitu systému a procesů. Čeká Vás úzká spolupráce se společností E.ON Energie jako objednatelem služeb, s externími partnery a s dalšími odděleními ve společnosti E.

ON Česká republika. Těšíme se na Vás v Brně.

Na této pozici Vás čeká

  • Jedním z hlavních úkolů bude rozvoj strategie dané oblasti v souladu se strategií zadavatele.
  • Zapojíte se do spolupráce na plánování a implementaci celkové strategie zákaznických služeb.
  • Kromě toho bude potřeba věnovat se finančnímu rozpočtování, jakožto i jeho dodržování a vyhodnocování.
  • Součástí Vaší agendy bude rovněž stanovení, řízení, sledování a vyhodnocení provozních KPI, měření a reportování celkové produktivity a efektivity za účelem dosažení kvantitativních i kvalitativních cílů.
  • Produktivitu budete plánovat, sledovat i měřit s cílem maximalizace využití zdrojů.
  • Budeme se moci spolehnout na Vaše kontinuální hledání řešení a prosazování změn pro zlepšení napříč zákaznickou zkušeností.
  • Vezmete si na starost vypracování plánů neustálého zlepšování na základě poznatků našich zákazníků a zaměstnanců.
  • Ve Vaší kompetenci bude sledování trendů nových postupů a technologií i tvorba návrhů na digitalizaci procesů.
  • neposlední řadě bude potřeba budovat a udržovat vztahy s klienty i zaměstnanci.
  • rámci udržení vysokých standardů služeb zákazníkům zaštítíte rozvoj i správu zaměstnanců a s tím související vytváření příjemného a motivujícího prostředí.
  • Jak si Vás představujeme

  • Máte vysokoškolské vzdělání.
  • Můžete se pochlubit pracovní zkušeností v oblasti zákaznických služeb.
  • Práci v MS Office máte v malíčku.
  • angličtině se bez problému domluvíte.
  • Orientace na zákazníka je pro Vás klíčová.
  • Troufáte si na mentoring, koučing a motivaci ostatních.
  • oblasti řízení a rozvoje lidí nejste nováček.
  • Znáte hodnocení výkonu a metrik zákaznických služeb.
  • Můžete o sobě říci, že máte skvělé vynikající organizační a vůdčí schopnosti.
  • Mezi Vaše silné stránky patří komunikační a prezentační dovednosti.
  • Nabízíme Vám

  • Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
  • 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
  • Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
  • Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
  • Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
  • Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.
  • Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.

    Informace

    ID pozice : 150067 Datum nástupu : 01.07.2021 Uzávěrka přihlášek : 11.05.2021 Mzda : Dle platné tarifní stupnice.

    Kontaktní údaje

    Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis?

    Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi.

    Ozveme se vám co nejdříve!

    Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na Michaelu Hořejší, tel.č. : 389 112 734.

    O nás

    E.ON je mezinárodní energetická společnost v soukromém vlastnictví. Našich 75 000 kolegů ve 15 zemích každodenně spolupracuje na technických inovacích, které usnadňují životy našim zákazníkům.

    Jsme první velkou energetickou společností, která se intenzivně soustředí na budoucnost energie prostřednictvím energetických sítí, energie z obnovitelných zdrojů a řešení pro zákazníka.

    Pracoviště :

    Nahlásit tuto nabídku
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost