Specialista/ka zák. podpory
O2
Pardubice-Zelené Předměstí
před 8 dny

Vaše budoucí práce :

  • Každý den vyřizujeme požadavky a dotazy uživatelů elektronického mýtného (řidiči vozidel jedoucí přes Českou republiku, logistické společnosti, atd.).
  • Poskytujeme informace, řešíme s nimi reklamace a případné potíže na cestách.
  • Všechny řešené požadavky zapisujeme do našeho podpůrného informačního systému.
  • Na této lince komunikujeme v ruském jazyce, nicméně je zároveň třeba znát i český, případně slovenský jazyk.
  • Obsluha našich zákazníků probíhá ve 12 hodinových směnách (ranní a noční, tzn. 8 - 20 a 20 - 8 hodin).
  • Co u Vás hledáme :

  • Nutností je velmi dobrá znalost ruského a českého jazyka (případně slovenského).
  • Práci s počítačem zvládáte na běžné uživatelské úrovni.
  • Chcete se naučit něco nového a jste přirozeně upovídaní.
  • Vyhovuje vám směnný provoz.
  • Na co se u nás můžete těšit :

  • Motivující mzdové ohodnocení fixní mzda + bonusy.
  • Průměrnou mzdu včetně provizí 20 000 - 27 000 Kč.
  • Profesionální školení, kde vás naučíme vše, co je potřeba.
  • Možnost postupu v kariérním žebříčku v rámci celé společnosti - i současní šéfové callcenter začínali na obdobné pozici.
  • A to ještě není vše :

    Pracovní smlouva

    Délka pracovního poměru

    Mzda

    20000-27000 Kč / měsíc

    Požadované vzdělání

    Odborné vyučení bez maturity

    Požadované jazyky

    Čeština (výborná), ruština (pokročilá), slovenština (pokročilá)

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost