Specialista logistiky
Hilti
Praha
před 6 dny

O jakou pozici jde?

Produkty Hilti se vyznačují použitím nejmodernější technologie a vysokou kvalitou. Díky stále stoupající poptávce hraje oddělení logistiky klíčovou roli v uspokojení zákazníka.

Pojďte s námi tvořit nadšení u našich zákazníků

O společnosti Hilti.

Pokud jste v oboru stavebnictví noví, tak je možné, že jste o nás ještě neslyšeli. Poskytujeme nejmodernější nářadí, inovativní technologie, software a vynikající služby pro profesionály ve stavebnictví.

Jsme hrdí na jméno značky budované více než 75 let, s přibližně 27 000 zaměstnanci ve více než 120 zemích. V Hilti oceníte jedinečnou firemní kulturu založenou na uznání hodnot každého člena týmu, možnosti růstu a vzájemné podpory.

Jsme si jistí, že Hilti je skvělým místem pro uplatnění vašich zkušeností a rozvoj vašich schopností ve Vaší dlouhodobé kariéře.

Jak vypadá práce na této pozici?

  • Analýza skladových zásob pro Českou a Slovenskou republiku
  • Optimalizace stavu zásob v rámci prodejen
  • Identifikování / shromažďování problémů s daty, poskytování zpětné vazby a vyvíjení aktivit pro zlepšení procesů v oblasti logistiky
  • Komunikace s odděleními v Hilti, s dopravci a sklady v zahraničí
  • Řešení reklamací v případe nedodání nebo poškození zboží
  • Využití jak komunikačních, tak analytických dovedností. Hledáme kandidáta, který má rád výzvy a touží po práci v logistice s mezinárodním přesahem.

    Co nabízíme?

    Pokud je pro Vás podstatný nejen profesní, ale i osobní rozvoj, tak je Hilti určitě správná volba. Vážíme si zkušených profesionálů i absolventů.

    Díky propracovanému systému školení a intenzivní týmové spolupráci umíme zkušenosti sdílet a rychle začlenit nově příchozí členy týmu.

    Proč byste se měli přihlásit?

    Prostředí rodinné společnosti s 27 000 zaměstnanci po celém světě, která je pravidelně oceněná titulem Best Employer

    Zajímavou práci v kolektivu zkušených kolegů (možnost práce na mezinárodních projektech)

    Spolupráce napříč odděleními, úzký kontakt s obchodním týmem

    Osobní a profesní rozvoj (86 % manažerských pozic je obsazeno interně)

    Příležitostné služební cesty (ČR i do zahraničí)

    Potřebujete :

  • 1-3 roky zkušeností z logistiky (ideálně B2B segment)
  • Anglický jazyk pokročilá úroveň
  • Microsoft Office MS Excel využití na denní bázi
  • SAP výhodou
  • Silné analytické dovednosti
  • Silné vyjednávací a komunikační dovednosti
  • Týmový hráč
  • Vysoká motivace, nadšení a odhodlání
  • Ambice pro další profesní rozvoj (místní, mezinárodní)
  • Získáte jedinečnou příležitost vyzkoušet si všechny možné funkce v dodavatelském řetězci a v mnoha případech i vycestovat do zahraničí.

    Své týmy skutečně podporujeme v hledání nových způsobů, jak se věci dělají. Jestliže víte, jak proces zjednodušit, udělejte to, ukažte nám to.

  • Fabrice, vedoucí služeb globální logistiky
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost