Konzultant Centra služeb zákazníkům - Pardubice
Allianz
Pardubice-Zelené Předměstí
před 16 dny

Co u nás budete dělat?

  • Vyřizovat příchozí komunikaci s klienty pojišťovny po telefonu a emailem
  • Řešit klientské dotazy, identifikovat potřeby našich zákazníků a být jim nápomocni v hledání nejlepších řešení
  • Pracovat s interními systémy, zpracovávat administrativu
  • Zvyšovat si úroveň znalostí v oblasti pojišťovnictví, vylepšovat komunikační dovednosti při jednání se zákazníkem
  • Jaká je naše představa o Vás?

  • Jste komunikativní, umíte být příjemná / ý, jste ochotná / ý zákazníkovi pomoci a poradit mu, co má v daném okamžiku dělat a vše mu vysvětlit
  • Pozitivní myšlení, otevřenost, empatie, orientace na zákazníka jsou pro Vás samozřejmostí
  • Zvládáte práci na PC, pro začátek postačí psaní všema deseti a základní znalost MS Excel, ostatní Vás naučíme
  • Angličtina na této pozici není podmínkou, ale pro anglicky hovořící kolegy uplatnění jistě najdeme
  • Praxe z prostředí zákaznických cente nebo finančních služeb je samozřejmě výhodou, ale všichni u nás prochází školením, takže se pojišťovny bát nemusíte
  • Co Vám nabízíme?

  • Práci v centru Pardubic
  • Fajn kolektiv lidí, který jejich práce baví
  • Hodně benefitů (stravenky, 5 týdnů dovolené, 4x sick days pro případ nejvyšší potřeby, cafeterii, občerstvení na pracovišti, multisport karta, školení a vzdělávání všecho druhu, podporu sportovních aktivit, zdravého životního stylu a work-life balance, ...)
  • Nástup : ihned, dohodou

    ihned, dohodou

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost