ADMNISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DO MZDOVÉ ÚČTÁRNY
BILLA
Modletice-Modletice, Česká republika
před 12 dny

Jsme úspěšní ,

protože víme, jak na to!

Centrála

Baví Vás administrativní práce?

Pracujete rádi na počítači?

Staňte se členem našeho týmu ve mzdové účtárně. Hledáme spolehlivou a pohodovou osobnost, která nám pomůže se stravenkami a se vším, co se toho týká : )

Co Vás čeká?

  • Kompletní správa agendy stravenek a všeho, co k tomu patří - od objednání až po předání našim zaměstnancům
  • Budete hlavní kontakt pro dodavatele - nastavení efektivní spolupráce, jednání o nových možnostech, řešení fakturace
  • Provádět inventury zásob stravenek
  • Spravovat datové zprávy určené pro personální oddělení
  • A další zajímavé administrativní úkoly
  • Musíme se potkat, pokud :

  • jste pečlivý / á a máte samostatný přístup k práci
  • umíte pracovat s MS Office (Word, Excel)
  • máte chuť vzdělávat se a pracovat na sobě
  • již máte nějakou zkušenost se správou stravenek (není podmínkou, vše Vás rádi naučíme)
  • Na co se můžete těšit?

  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost stravování v naší výborné kantýně (obědy za 40,-)
  • 10 % slevu u vybraných cestovních kanceláří
  • Výhodné zaměstnanecké tarify O2
  • Moderní pracovní prostředí v kancelářích typu open space
  • Firemní dopravu z metra C Opatov 10 min do práce
  • Místo výkonu práce : Modletice u Prahy
  • Pracovní smlouva

    Délka pracovního poměru

    Benefity

    Stravenky / příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, firemní akce

    Požadované vzdělání

    Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

    Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost