Zákaznický servis
Manpower
Praha, Czech Republic
před 18 hodinami
source : Práce v Ostravě

Úvod a popis pracovní náplně

  • Řízení dodávek zboží a reklamací zákazníkům- Komunikace se zákazníky, sklady, distributory a expedičními společnostmi (zejména po emailu)-
  • Rozvoj oblasti efektivního řešení reklamací, příležitost rozvíjet vlastní nápady- Dohled nad dodržováním interních standardů-

    Reporting a následná analýza

    Požadujeme

  • Ideálně alespoň 2 roky zkušeností ze zákaznického / logistického oddělení- Velmi dobrá znalost AJ - pokročilá úroveň- Dobrá znalost MS Office, zejména MS Excel (reporty, analýzy)-
  • Schopnost rychle řešit úkoly a zvládat urgentní situace- Profesionální přístup ke všem zainteresovaným subjektům

    Nabízíme

  • Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)
  • Úzká spolupráce v přátelském kolektivu okolo 10 kolegů
  • Postupný kariérní rozvoj a růst
  • Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)
  • Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním
  • Vzdělání : neuvedeno

    Pracovní poměr : Práce na plný úvazek

    Možný nástup : ihned

    ihned

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost