Posila klientského centra
Home Credit a.s.
Evropská Praha, Cz
před 7 dny

Co u nás budete dělat :

  • telefonicky komunikovat s klienty společnosti (vyřizování dotazů, požadavků, reakcí na marketingové nabídky, zelená linka)
  • prodávat produkty společnosti v rámci příchozích hovorů s klientem
  • Co je pro nás důležité :

  • výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti
  • ukončené SŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • klientsky orientovaný přístup
  • schopnost týmové spolupráce
  • schopnost učit se a přijímat nové informace
  • ochotu pracovat na směny (provozní doba oddělení : po - pá 7 : 30-18 : 00 h; 4 typy směn)
  • Proč se vám u nás bude líbit :

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí (Nové Sady, Brno)
  • motivační finanční ohodnocení
  • systém zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, možnost zvýhodněného čerpání firemních produktů, volnočasové poukázky atd.)
  • Výhody

    Chceš vidět, jak to chodí u nás ve firmě? Podívej se na naše facebookové stránky MYHomeCredit.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost