Administrativní výpomoc na finanční účtárně (DPP)
Lidl Česka republika v.o.s.
centrála Praha, CZ
před 82 dny

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela 237 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.

současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 10 500 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Vaše úkoly a pracovní náplň

  • administrativní výpomoc na oddělení finanční účtárny
  • kontrola a archivace dokumentů
  • zadávání, vystavování a účtování faktur
  • pomoc při správě a zakládání kmenových dat obchodních partnerů
  • Váš profil

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou
  • znalost německého nebo anglického jazyka výhodou
  • zájem o administrativu spojenou s chodem finanční účtárny
  • pečlivost a samostatnost
  • komunikativnost a organizační schopnosti
  • chuť naučit se něco nového
  • Nabízíme

  • spolupráci formou dohody o provedení práce
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí úspěšné, mezinárodní společnosti
  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost