Quality technician - customer claims
ARaymond
Jablonec nad Nisou, RÉPUBLIQUE TCHÈQUE
před 6 dny

Mission

  • responsibility for managing customer complaints
  • filing complaints and obtaining the necessary documents from customers, forwarding information to the team responsible for technical evaluation of the claim, determination of the cause and measures
  • coordination of measures taken and preparation of the 8D Report
  • communication with the customer in both written and spoken form
  • Expérience professionnelle

  • secondary school technical education
  • knowledge of English at min. B2
  • communication skills
  • independency, diligence, responsibility and optimistic approach
  • Advantages

  • complaint management practice
  • a practice in the automotive quality department
  • We offer

  • training and support provided by senior staff and colleagues
  • working in a friendly young team in a family business environment
  • language courses at the workplace
  • flexible working hours
  • company events for employees : summer and winter parties, teambuilding
  • contributions for sports, culture, meals, supplementary pensions, vaccinations, vitamins and massages
  • bonuses paid on the basis of the company's business results
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost