Konzultant prodeje
Alza.cz a.s.
Hradec Králové
před 7 dny

Co u nás budeš dělat?Na úplném začátku se můžeš těšit na důkladné zaškolení procesních a obchodních dovedností. Hned jak budeš adekvátně proškolen, bude Tvojí pracovní náplní : Aktivně komunikovat a nabízet našim zákazníkům produkty a služby AlzyPoskytovat odborné poradenství zákazníkůmVyřizovat objednávky příchozích zákazníkůŘešit zákaznické reklamacePlnit prodejní plányPracovat s pokladnouÚzce spolupracovat s kolegy a manažerem prodejny Jaké znalosti a dovednosti bys měl / a mít?

Zkušenosti s prodejem a / nebo komunikaci se zákazníky výhodouProaktivitu, smysl pro inovace a nové nápadyObchodního ducha a orientaci na výsledekKomunikativnost, prozákaznickou orientaci a vstřícný přístupAsertivitu a odolnost vůči stresuSmysl pro zodpovědnost, samostatnost, pečlivost Co Ti za dobře odvedenou práci nabídneme?

Práci na plný / zkrácený úvazekZázemí dynamické společnosti, jedničky na trhu v e-commerceMožnost získání cenných zkušeností a praxeMožnost dalšího kariérního růstu a vzděláváníMožnost uplatňovat své zkušenosti, nápady a znalostiNadprůměrné finanční ohodnocení (ti nejlepší si u nás měsíčně vydělají přes 45.

000)Zaměstnanecké výhody (jazykové kurzy, zaměstnanecké slevy atd.)A samozřejmě STRAVENKY

Na každé prodejně máme sehraný tým konzultantů, který se snaží, aby zákazníci odcházeli vždy spokojení. Ačkoliv pracuješ v týmu, jsi vždy individuálně ohodnocený za své úspěchy.

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost