Marketingová brigáda – řešení klientských reklamací
Societe Generale Private Banking
Praha 1 - Na Příkopě
před 3 dny

Kdo jsme

Jsme tým centrály KB, který je zaměřený na zlepšování zákaznické zkušenosti. Zákaznická zkušenost zahrnuje veškeré interakce mezi bankou a klientem přes všechny dostupné komunikační kanály.

Z toho vyplývá, že náš tým řeší řadu poměrně různorodých úkolů a aktivit. Společného mají to, že mají za cíl podporovat budování dlouhodobých vztahů s loajálním zákazníkem.

Proto sbíráme podněty klientů, měříme zákaznickou zkušenost, navrhujeme změny služeb tak, aby s nimi byli naši zákazníci spokojenější.

A pokud spokojení nejsou a stěžují si, řešíme stížnosti.

Proč to děláme?

Ambicí Komerční banky je být bankou zaměřenou na vztahy s klienty. Cílem týmu Kvalita a zákaznická zkušenost je dostat pohled zákazníka / zákaznickou zkušenost do všeho, co děláme.

Chceme být bankou, která svými klienty žije a zákazníci ji vnímají jako dlouhodobého finančního partnera a bez váhání ho doporučí.

Mission

  • Řešit stížnosti a reklamace klientů na 2. stupni v součinnosti s pobočkami a dotčenými útvary
  • Navrhovat změny ke zlepšení procesu a komunikace týkající se řešení stížností a reklamací
  • Zapojení do aktivit na podporu zákaznické zkušenosti
  • Podpůrné činnosti - příprava analýz a reportů týkajících se reklamací a stížností klientů,
  • Zpracování podkladů pro výstupy pro interní klienty, sledování konkurence, atd.
  • Profile

  • Vhodné pro studenty 2.-3. ročníku VŠ ekonomického zaměření
  • Anglický jazyk úroveň středně pokročilý
  • Uživatelská znalost MS Excel, MS PowerPoint, Internet Explorer
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost - výborná znalost českého jazyka a písemný projev
  • Analytické a komunikační schopnosti, schopnost empatie
  • Zájem o dlouhodobou spolupráci, flexibilita
  • Evolution

  • Pracovní úvazek 20 hodin / týden
  • Dlouhodobá spolupráce
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2016, Bankéř roku 2016 a TOP zaměstnavatel 2017
  • Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
  • Možnost dalšího vzdělávání a odborná školení
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost