Vedoucí autobusových linek DeutscheBahn
STUDENT AGENCY, RegioJet
Praha, CZ
před 2 dny

Chcete mít práci, kterou jen tak někdo nemá a k tomu chcete aktivně využít cizí jazyk, který už teď dobře ovládáte? Nebojíte se vést zajímavý projekt a naučit se něco nového?

Umíte pracovat s týmem zaměstnanců, motivovat je a vést k těm nejlepším výsledkům? Zvládáte naslouchat svým kolegům, být jim nápomocný a empatický, ale zároveň si umět sjednat pořádek?

A k tomu všemu máte vynikající organizační? Pokud jste si na všechny otázky odpověděli ANO, hledáme právě Vás!

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • vedení aktivit při zajištění provozu autobusových linek provozovaných ve spolupráci s společností DeutscheBahn
  • ozajištění provozní potřeby autobusových linek v ČR i zahraničí (parkování, vjezdy, ubytování atp.)

    okoordinace aktivit v rámci spolupráce napříč odděleními RegioJetu (IT, marketing, personální oddělení, servis AD atp.)

    oúčast na obchodních jednáních

    ovytváření návrhů na realizaci nových požadavků partnera

  • personální zajištění projektu
  • ocheck-in personál a stevardi (výběry, směny, manuály prac. postupů, hodnocení)

    ospecifické pozice dle požadavků partnera (např. : výpomoc se zavazadly, účetní / ZARS či jiné)

  • spolupráce s dispečinkem a servisem žluté flotily na zajištění provozu
  • onastavování pravidel dle zadání partnera (DB) zejm. s ohledem na kvalitativní parametry a specifika linek (př. prodej zboží na palubách, spolupráce s německým dispečinkem apod.)

    ořešení mimořádných provozních situací

    otvorba osobních ohodnocení pro řidiče

  • různorodá administrativa spojená s projektem (vyúčtování, oběh smluv, reporty atp.)
  • Co od Vás očekáváme?

  • zkušenosti s prací v provozním prostředí cítíte se v něm jako ryba ve vodě
  • flexibilitu a operativní myšlení v situacích, které mohou v provozu nastat
  • máte vynikající komunikační dovednosti jak v českém, tak i cizím jazyce ideálně v NJ, případně v AJ (když to jinak nepůjde) každodenní komunikace s německým partnerem DB
  • umění a odhodlání řešit i nepříjemné situace
  • povahu týmového hráče, ale i férového šéfa
  • flexibilitu a operativní myšlení v situacích, které mohou v provozu nastat
  • Co Vám nabízíme?

  • příležitost k získání nových zkušeností a odborných znalostí
  • možnost seberealizace, podílet se svými nápady a návrhy
  • možnost zvyšovat kvalitu a úroveň našich služeb
  • balíček firemních benefitů (stravenky, kafeterie, slevy na produkty, dny volna navíc, firemní akce, vzdělávací kurzy aj.)
  • aktivní využití cizího jazyka přímo v praxi
  • Zaujala vás tato pozice? V tom případě už se těšíme na váš životopis, který nám zašlete pomocí tlačítka odpovědět ve spodní části této stránky pod informacemi o pozici.

    Benefity

    Sleva na firemní výrobky / služby, příspěvek na penzijní / životní připojištění, stravenky / příspěvek na stravování, kafetérie, firemní akce

    Požadované jazyky

    Angličtina (pokročilá), němčina (pokročilá)

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost