HR Administrator
Amazon.com
Dobroviz, CZ
před 6 dny

The Operations Administrative Assistant role provides support to the HR team and requires ability to work on the fulfillment center floor for up to ten hours per shift (4days per week).

Responsibilities :

  • Data entry in a variety of systems including Excel files, KNET, and other miscellaneous reports
  • Being first contact for employees regarding to attendance and various HR queries
  • Monitoring attendance
  • Entering sick notes, vacation, absences
  • Monitoring absences in cooperation with Area Managers
  • Assis employees and help with their queries
  • Create variety of reports
  • University degree
  • Fluent knowledge of Czech language
  • Intermediate knowledge of English language
  • Must have administrative experience such as data entry, managing data driven report processes or detailed processes that have a lot of components to manage
  • Previous experience in HR field
  • Computer proficiency, specifically with the Microsoft Office suite (Excel, PowerPoint, Word)
  • Must adhere to confidentiality expectations
  • Ability to work up to ten hour shifts (days and nights - rotation)
  • Must have the ability to multi task and manage details of different processes efficiently
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost