FIN/HR administrative assistant
Etimos Human s.r.o.
Plzeň
před 14 dny
  • zpracování a kontrola docházek zaměstnanců *kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému *objednávání a vydávání kancelářských potřeb *objednávání hotelu, taxi *archivace dokumentů *plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem Požadujeme : *středoškolské vzdělání s maturitou *dobrá znalost MS Excel *znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem) *zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost *zkušenosti v oblasti administrativy / financí / personalistiky výhodou *znalost systému Oracle výhodou Nabízíme : *adekvátní finanční ohodnocení *uplatnění i prohlubování Tvých zkušeností *práci v přátelském kolektivu *zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, vánoční bonus, flexibilní pracovní doba, stravenky po odpracování půl roku, káva / čaj k dispozici na pracovišti, hrazené jazykové kurzy, vánoční firemní večírek) Plat : 20.
  • 000 až 24.000 Životopisy posílejte v českém i anglickém jazyce. Vzdělání : vyšší odborné, SŠ s maturitou, bakalářské Typ pracovního poměru : Plný úvazek

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost