Specialista logistických faktur
Siemens AG
Praha, Praha 1, Czech Republic
před 5 dny

Komunikujete rádi a zajímá Vás logistika?

Ovládáte němčinu a základy angličtiny?

Chcete být denně v kontaktu s výrobními závody v Německu a komunikovat denně s poskytovateli logistických služeb?

Máte již zkušenost s logistikou a rádi byste v této oblasti i nadále rozvíjeli svou kariéru?

Nebo hledáte své první zaměstnání po škole a láká vás právě oblast logistiky?

Pak jste ten / ta, koho hledáme!

našem týmu vykonáváme řadu navazujících činností v logistickém řetězci. Svěříme vám dílčí činnost, za kterou ponesete zodpovědnost.

Budete komunikovat s kolegy v týmu a také s kolegy v Siemens výrobních závodech i dopravci v rámci celé Evropy.

Pokud z oblasti logistiky nemáte žádné zkušenosti, nevadí, do všeho Vás zaškolíme a vše Vás rádi naučíme. K práci tak budete potřebovat pouze znalost němčiny minimálně na úrovni B2 (mluvená i psaná forma), uživatelskou znalost Excelu, pečlivost a samostatnost, dobrou náladu, chuť se učit a ochotu pomáhat druhým.

Budeme rádi, když si poradíte i s psanou angličtinou.

Co bude náplní Vaší práce?

  • denní komunikace s dodavateli / přepravci kvůli nejasnostem na fakturách
  • denní komunikace s kolegy v Siemens výrobních závodech, kteří mají na starosti schvalování faktur
  • kontrola správnosti faktur z logistického hlediska - nejedná se o účetnictví nebo práci v účtárně
  • řešení nedostatků na faktuře, které brání jejich dalšímu zpracování, s poskytovateli přepravních služeb
  • poradenství v oblasti faktur po splatnosti
  • vytváření reportů ze systému dle požadavků zákazníků
  • zadávání kmenových dat do systému (data o dodavatelích / odběratelích)
  • Co od Vás očekáváme?

  • dobrou znalost němčiny (minimálně B2) a základy angličtiny
  • velmi dobrou znalost MS Excel
  • kladný vztah k IT (bezpapírová kancelář), výborné komunikační, prezentační a koordinační schopnosti
  • schopnost dotahovat věci do konce
  • samostatný a pečlivý přístup
  • Vaší výhodou bude základní přehled o odborných termínech používaných v přepravní logistice
  • Co Vám můžeme nabídnout?

  • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřskou školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života
  • individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a / nebo životní pojištění
  • příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně
  • možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma
  • nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky
  • Plně Vás zaškolíme, poskytneme Vám maximální podporu a budeme Vás směřovat k rozvoji Vašich pracovních zkušenosti.

    Více informací naleznete na stránkách www.siemenssharedservice

    Job ID : 84846

    Organisation : Global Services

    Experience Level : Mid-level Professional

    Job Type : Full-time

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost