Poradce/kyně pro významné podnikatele
Komerční banka
Trutnov,Střední Předměstí
před 8 dny

Orientujete se ve firemní ekonomice? Baví Vás komunikovat s lidmi? Nabízet služby? Máte rychlé a logické uvažování?

Aktuálně jsme držiteli ocenění Banka roku 2017, TOP zaměstnavatel 2017 i 2018.

Komerční banka (KB) je členem skupiny Société Générale. Je jednou z nejvýznamnějších bankovních institucí v České republice a v regionu Střední a Západní Evropy.

Poskytuje komplexní služby drobného, podnikového a investičního bankovnictví a díky výbornému know-how a zkušenostem zaměstnanců skupiny dosahuje konkurenceschopnosti portfolia svých produktů.

Co Vám Komerční banka nabízí :

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny
  • Jedinečnou příležitost být součástí jednoho z nejlepších týmů v segmentu podnikového bankovnictví na českém trhu
  • Práci s atraktivními produkty vytvořenými speciálně pro malé a střední firmy, které dlouhodobě patří mezi špičku na trhu
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v profesionálním, přátelském a inspirativním prostředí
  • Možnost pracovat pro společensky odpovědného zaměstnavatele a zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů : 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty -
  • včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie.

    Mezi Vaše klíčové činnosti bude patřit :

  • Aktivně nabízet produkty KB klientům a potencionálním zákazníkům v retailovém segmentu malých a středních firem
  • Provádět akvizice nových klientů
  • Poskytovat poradenský servis (obsluha klientů, kteří přichází na pobočku s konkrétním požadavkem)
  • Zpracovávat smluvní dokumentaci k uzavřeným obchodům vč. zadávání do bankovních systémů
  • Zodpovídat za obchodní výsledky, za plnění osobních obchodních plánů a za kvalitu poskytovaných služeb
  • Jsme reálná banka pro reálný život!

    Co z Vás udělá člena našeho týmu :

  • Ideálně SŠ / VŠ vzdělání ekonomického zaměření, ale není to podmínkou
  • Zkušenosti v oblasti poskytování služeb a prodeje
  • Dobrá znalost AJ je výhodou
  • Orientace v segmentu retailového bankovnictví pro malé a střední podnikatele či firmy
  • Znalost účetních výkazů a principů podnikových financí
  • Organizační, komunikační a prodejní dovednosti
  • Orientace na výsledek, proklientský přístup, týmová spolupráce, flexibilita, zodpovědnost
  • Znalost práce s MS Office
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost