Manažer zákaznického servisu
CK FISCHER, a.s.
Praha
před 5 dny

Do našeho rozrůstajícího se týmu hledáme nového kolegu pro řízení týmu zákaznického servisu.

Popis zodpovědností a náplně práce :

  • Vytváření strategie řešení reklamací a zefektivnění jejich evidence
  • Zpracování připomínek klientů k jejich celkové spokojenosti s již absolvovaným zájezdem
  • Nastavení měřitelných parametrů hodnocení spokojenosti klientů a práce na jeho soustavném zlepšování
  • Dosažení co nejmenšího možného procenta stížností ex post
  • Zpětná vazba oddělením prodeje, produktu, marketingu, průvodcovského servisu a zahraniční účtárně
  • Dohled nad přípravou odpovědí na reklamaci v termínu daném zákonem, vystavení vratky, včetně návrhu odpovídající kompenzace
  • Vytvoření systému reportingu reklamací všech značek Cestovní skupiny FISCHER
  • Řešení problematických stížností zejména s nebezpečím následné medializace
  • Zkvalitňování a zrychlování reklamačního procesu spolu s týmem obchodu a produktu
  • Návrh na nejrychlejší a nejefektivnější způsob pro vyřešení reklamací zákazníků
  • Řešení podaných reklamací standardního rámce i na základě uplatnění ITQ kodexu, jejich evidence v systému CRM a následná analýza
  • Příprava odpovědí na reklamaci v termínu daném zákonem, vystavení vratky, zápis vratky v DaVinci, odepsání reklamace v systému CRM včetně návrhu odpovídající kompenzace
  • Sledování podílu stížností podávaných na základě ITQ kodexu
  • Příprava a implementace reportů počtu stížností v jednotlivých destinacích a hotelech za dané časové období a jejich následná analýza
  • Řízení týmu zákaznického servisu
  • Požadujeme :

  • Znalost z oboru reklamací,
  • Samostatnost a zodpovědnost, schopnost pracovat pod tlakem
  • Proaktivní přístup k práci, selský rozum
  • Znalost AJ na pokročilé úrovni
  • Velmi dobrou znalost práce s PC (obzvláště Excel)
  • Výhodou :

  • Vzdělání v oboru
  • Praxe v cestovní kanceláři či agentuře
  • Zkušenosti s vedením týmu
  • Nabízíme :

  • Zajímavou a dynamickou práci
  • Stravenky
  • Příspěvek na sportování Multisport
  • Slevy na dovolené pro rodinu či kamarády
  • Pracovní doba :

  • Pondělí pátek (8 hod / den)
  • Adresa místa výkonu práce :

  • Na Strži 65 / 1702, Praha 4 Pankrác
  • Termín nástupu :

  • Ihned nebo dle domluvy
  • Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost