Office manager
HyperMedia, a.s.
Praha, CZ
před 12 dny
source : HyperPráce.cz

Obory : Administrativa

Profese : Administrativní pracovník, Asistentka, Office manager, Recepční, Sekretářka, Manager

Typ pracovního vztahu : HPP

Nabízená výše platu : neuvedeno

Datum nástupu : kdykoli

Jazykové znalosti : Čeština (Znalost : Výborná / rodilý mluvčí)

Počítačové znalosti : neuvedeno

Řidičské oprávnění : B

Popis společnosti

Společnost HyperMedia, a.s. byla založena v roce 2003, jejím prvním projektem byl portál HyperInzerce.cz v současné době největší český inzertní portál.

Hlavními činnostmi společnosti jsou internetový marketing, zastupování webů a provozování slevových a dalších portálů.

Dnes patří skupina HyperMedia k nejvýraznějším hráčům v této oblasti na českém trhu a z hlediska návštěvnosti patří do TOP desítky.

Vlastní a zastupuje desítky portálů, které poměrně rychle získaly vysokou oblibu. Mají miliony návštěv měsíčně a přes 2 miliony registrovaných uživatelů, jejichž počet neustále roste.

Popis pozice

  • Víme, že první dojem je důležitý. : ) Proto hledáme veselého člověka, který se na nás i naše klienty bude usmívat už od dveří a všechny přátelsky uvítá.
  • Našemu panu řediteli budeš tím nejlepším parťákem, kterému zajistíš každodenní agendu, ale poradíš si i s úkoly, na které ti manuál nikdo nedá samostatnost je tu opravdu potřeba.

    Na starost dostaneš celý chod našich kanceláří, budeš hlavní spojkou pro naše dodavatele služeb, mezi tvé zodpovědnosti bude patřit také správa majetku nebo vozového parku.

    Budeš nám dělat radost tím, že nezapomeneš objednat kávu nebo v podzimních měsících zajistíš dostatek citrónů a zázvoru.

    Věř nám, že tvoje práce nebude stereotypní a každý den pro tebe bude zcela jiný. : )

  • Co je tvou náplní?
  • Budeš prodlouženou rukou ředitele společnosti (vedení kalendáře, domlouvání schůzek, občerstvení, nevyhneš se ani řešení jeho soukromých záležitostí).
  • Správa vozového parku, CCS karet (máme spoustu aut, na které je potřeba dohlédnout, s láskou o ně pečovat a občas zařídit nápravu jejich pochroumané duše nebo plechů)
  • Vedení pokladny, vyřizování pošty, objednávání kancelářských potřeb, správa majetku společnosti.
  • Máme hezké zasedací místnosti, dohlédneš na jejich chod a dodržování pořádku.
  • Nevyhneš se ani administrativě (zasílání různých reportů o nákladech kanceláře, vozového parku, atp.). Hledáme člověka, který bude umět velice dobře hospodařit s firemním majetkem.
  • Komunikace s dodavateli a partnery (operátoři, úklidové firmy, správa budovy, kurýři, servis vozů, dodavatelé vody, kávy, ).
  • Správa datové schránky.
  • Přijímání telefonických hovorů na recepci.
  • Různé obchůzky, které nemusí být v docházkové vzdálenosti (ŘP je nutnost).
  • Požadujeme

  • Jak bychom si tě představovali?
  • Zkušenost na obdobné pozici je opravdu PODMÍNKOU.
  • Samostatnost při řešení různých všedních, ale i neobvyklých úkolů
  • Znalosti MS Word, Excel, Outlook.
  • Jsi aktivní řidič, máš ŘP skupiny B.
  • Umíš skvěle komunikovat a máš výborné organizační schopnosti.
  • Znalost systému OneSoft a OneNote výhodou
  • Na internetu jsi jako ryba ve vodě.
  • Jsi loajální a máš pevné nervy : )
  • Nabízíme

  • Čím tě odměníme?
  • Dostaneš obrovský prostor při řešení všech úkolů, nejsme korporátní společnost, proto ti nikdo nebude do detailu říkat, jak máš co dělat.
  • Služební notebook, mobil a případně i auto pro řešení služebních věcí.
  • Náš přátelský kolektiv si rychle oblíbíš a pěkné kanceláře s relax zónou, terasou a výhledem na Prahu si prostě zamiluješ.
  • Máme vlastní benefitní systém formou "Cafeteria " pro tebe v hodnotě až 22 000 Kč / rok pobyty, wellness víkendy, vstupenky na kulturní akce, vouchery na večeře, masáže atd.
  • Rádi si také společně zařádíme na teambuildingu a dalších firemních akcích.
  • Částečně flexibilní pracovní doba (vždy je ale samozřejmě potřeba nejprve zajistit chod recepce).
  • Sick days.
  • Příspěvek na Multisport kartu.
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost