CE Procurement Manager v Deloitte
Deloitte Česká republika
Praha-Karlín, Cz
před 8 dny

Kolegyně Lucka odchází koncem roku na mateřskou dovolenou a tak hledáme nového kolegu přímo do týmu COO. Kolegu však nehledáme na dobu určitou ale na tak dlouho, jak to půjde.

Rádi bychom přivítali někoho zvídavého a proaktivního, kdo se nebojí zodpovědnosti, má zkušenosti s projekty v nákupu, a taky rád cestuje.

Pomozte nám vybudovat centralizované nákupní oddělení v rámci CE regionu.

Co Vás u nás bude čekat?

  • Aktuálně budete mít v týmu 2 kolegyně v Polsku, ale čekáme, že Váš tým poroste, a další kolegy / ně si už vyberete sám / a;
  • Centrální oddělení už přes rok vzniká, ale před sebou máme ještě dost práce. A to bude Váš hlavní úkol;
  • Čeká Vás zastřešení nákupu hlavně v těchto zemích - Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Česká republika a Slovensko. Proto se nevyhnete cestování zhruba 1x za měsíc;
  • Budete si muset důkladně zanalyzovat a zmonitorovat současný stav nákupu ve všech zmíněných zemích, znát aktuální trendy, získat zpětné vazby od kolegů, a poté navrhnout patřičné změny, které přispějí nejen ke zlepšení procesů a systémů;
  • Provedete analýzu nákladů a nastavíte vhodná KPI;
  • Budete mít dohled nad úsporami / benefity a čeká Vás reporting;
  • Zajistíte, aby nákupní oddělení bylo v souladu se všemi potřebnými (nejen) právními standardy;
  • Budete tvořit a implementovat novou nákupní strategii v jednotlivých zemích. Čeká Vás tedy úzká spolupráce s nejužším vedením firmy;
  • Samozřejmostí je i dohled nad tendery, výběr vhodných dodavatelů, vyjednávání, a také rozvoj a utužování vztahů s nimi.
  • Jak si Vás představujeme?

  • Máte už zkušenost s vedením lidí a byl / a jste u různých nákupních projektů;
  • Jste velmi silný / á v komunikaci, vyjednávání a umíte si dobře vytvářet vztahy s lidmi;
  • Máte již nějakou praxi v oblasti nákupu, ideálně kancelářských komodit (telekomunikace, vozidla, tiskárny, kancelářské potřeby, nemovitosti a související služby, čištění atd.)
  • Mluvíte dobře anglicky, bavíme se zde o regionální pozici;
  • Když Vám chybí informace, tak si o ně řeknete, a nečekáte, až Vám spadnou do klína;
  • Vaší výhodou by byla předchozí zkušenost u firmy poskytující IT a / nebo jiné odborné služby;
  • Jste strukturovaný a analytický typ osobnosti a jste zvyklý / á pracovat samostatně;
  • Vítáte v práci cestování.
  • Co Vám Deloitte nabídce na oplátku?

  • Být u zrodu, tvorby a nastavení nového nákupního procesu a strategie;
  • Budete si vytvářet vlastní tým;
  • Cestování cca 1-2 dny měsíci;
  • Pracovní prostředí podporujícím sdílení vědomostí, osobnostní rozvoj a networking;
  • Široký rozhled do nových odvětví;
  • Dynamické pracovní prostředí, kde neustrnete na místě;
  • Samozřejmostí je i balík benefitů (např. Cafeterie, 25 dní dovolené, firemní akce, Sick Days, cestovní pojištění v rámci Evropy, příspěvek na Multisport kartu a další);
  • Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domu;
  • Smlouvu na dobu neurčitou.
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost