Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Monster Worldwide CZ s.r.o.
Brno, CZ
před 6 dny
source : Easy-prace.cz

Pracovík zodpovídá dotazy týkající se informačních materiálů, analyzuje a zakládá požadavky pro německy hovořící klienty kteří žádají informační materiály a zajišťuje odpovídající množství informačních materiálů v německém jazyce.

Zodpovídá přímé a telefonické dotazy od klientů, zajišťuje a poskytuje požadované informace, poskytuje konzultační služby či předává požadavky / dotazy kolegům, kteří jsou dedikováni k poskytování informací v určité oblasti klientské podpory v německém jazyce.

Přijímá požadavky na podporu a zpětně podporu poskytuje využivajíce k tomu technického vybavení. Zodpovídá požadavky týkající se výkladu procesů, vytváří nařízení a popisy procesů pro každodení operativní activity.

Reviduje, prověřuje a verfikuje dokumenty s cílem na jejich správnost, vhodnost, adekvátnost a pravost aby mohl zjistit požadavky a rešit požadavky či nesrovnalosti Účast na služebních cestách v rozsahu nezbytném pro výkon pozice pracovníka v zákaznických kontaktních centrech.

Znalost interních programů a procesů společnosti Monster Worldwide výhodou.

Německý jazyk slovem i písmem podmínkou. Zaměstnavatel je oprávněn požadovat od Zaměstnance výkon dalších obdobných úkolů a povinností, které odpovídají jeho schopnostem, znalostem a zkušenostem.

První kontakt : e-mailem souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost