Referent zákaznického servisu
DB Schenker
Nučice , Česká republika
před 7 dny

Hledáte práci, kde si váží Vašich schopností, dobrých nápadů a týmového ducha? Chcete profesně růst, nahlédnout do světa logistiky?

Vítejte v mezinárodní logistické společnosti DB Schenker!

Pro naše nové logistické centrum v Brodcích hledáme do třísměnného provozu nové kolegy.

Co bude Vaším úkolem?

  • pravidelná komunikace se zákazníkem
  • zodpovědnost za kompletaci objednávek
  • spoluúčast na provádění inventury ve skladech
  • spolupráce s interními útvary při řešení reklamací, případně škodních událostí
  • zadávání a aktualizace dat v systému
  • Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
  • kultivovaný mluvený i písemný projev, který uplatníte v každodenní komunikaci se zákazníkem
  • praktická znalost MS Office, která je důležitá při vyřizování e-mailů, zpracování reportů a přehledů
  • základní znalost AJ nebo NJ, SAP výhodou
  • pečlivost, důslednost, schopnost spolupráce v týmu
  • ochotu pracovat ve třísměnném provozu
  • Co Vám nabízíme?

  • zázemí stabilní, silné a rostoucí mezinárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v nových prostorách
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny preventivního volna
  • roční bonus závislý na Vašem osobním úspěchu a výsledcích společnosti
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění / životní pojištění
  • příspěvek do benefitního programu dle odpracovaných let
  • výrazně levnější telefonování pro rodinu
  • Termín Vašeho nástupu ujednáme po vzájemné domluvě.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost